کاراته کای المپیکی ایران از پویش شبهای همدلی می گوید؛گنج‌زاده: افتخار می کنیم که مردم به قهرمانان ورزشی اعتماد دارند

کاراته کای المپیکی ایران از پویش شبهای همدلی می گوید؛گنج‌زاده: افتخار می کنیم که مردم به قهرمانان ورزشی اعتماد دارند

کاراته کای المپیکی کشورمان گفت: باعث افتخار ماست که مردم به قهرمانان ورزشی خود اعتماد دارند و همین اعتماد موجب گردید که کمک های زیادی از ایران و خارج از کشور شود تا بتوانیم پویش شبهای همدلی را با قدرت پیش ببریم.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کاراته سجاد گنج‌زاده  کاراته اظهار داشت : با توجه به شیوع کرونا و تعطیلی باشگاه، برای آنکه از فرم ایده ال بدنی خارج نشوم، تمریناتم را به صورت انفرادی دنبال می کنم. امیدوارم این روزها هرچه زودتر به پایان برسد و بتوانیم تمرینات گروهی خود را آغاز کنیم.
وی درباره حضورش در پویش شبهای همدلی نیز عنوان داشت: با همت 15 تن از قهرمانان ورزشی اسلامشهر پویش شبهای همدلی را راه اندازی کردیم. هدفمان از ابتدا آن بود که بتوانیم در هر شب ماه مبارک رمضان 2 هزار غذا به دست نیازمندان برسانیم. خدا رو شکر با کمک خیرین و حمایت های مادی و معنوی مردم تاکنون در انجام این امر موفق بودیم و ان شاالله در ادامه نیز بتوانیم برنامه خود را پیش ببریم.
گنج‌زاده ادامه داد:باعث افتخار ماست که مردم به قهرمانان ورزشی خود اعتماد دارند و همین اعتماد موجب گردید که کمک های زیادی از ایران و خارج از کشور شود تا بتوانیم پویش شبهای همدلی را با قدرت پیش ببریم.
کاراته کای المپیکی کشورمان در پایان تصریح کرد: ورزشکاران به عنوان افراد شناخته شده در جامعه، یکسری مسئولیت های اجتماعی دارند که باید به آنها عمل کنند. اگر سجاد گنج زاده امروز در جامعه ورزش جایگاهی دارد،به واسطه حمایت های همین مردم است. حالا که به واسطه کرونا شرایطی بوجود آمده که از کمی از تمرینات گروهی فاصله بگیریم، وظیفه داریم در پویش هایی چون شبهای همدلی وظیفه خود را در قبال مردم انجام دهیم.

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۲:۵۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.