کلنگ زنی سالن ورزشی تخصصی بیماران خاص و پیوند اعضا در ارومیه

کلنگ زنی سالن ورزشی تخصصی بیماران خاص و پیوند اعضا در ارومیه

با حضور استاندار آذربایجان غربی و مدیرکل ورزش و جوانان استان، مراسم کلنگ زنی سالن تخصصی ورزشی، ویژه بیماران خاص و پیوند اعضا برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضا، در این مراسم محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی ضمن تاکید بر نگاه ویژه دولت به رفع نیازهای فرهنگی و ورزشی این استان گفت: خوشبختانه یکی ازدغدغه های جدی استان امروز برطرف شد و احداث سالن های تخصصی ورزشی در ارومیه، گام بلندی برای رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده بود که امیدوارم نیاز مخاطبان و جامعه هدف را برطرف سازد.
وی با اشاره به احداث سالن های ورزشی و تخصصی ویژه جانباران و معلولین، نابینایان و کم بینایان، بیماران خاص و پیوند اعضا و ناشنوایان تصریح کرد: در روزی که مصادف با میلاد امام حسن مجتبی(ع) بود کار بزرگی در سطح استان انجام شد که با همت همه دستگاه های مسئول محقق گردید.
استاندار آذربایجان غربی اظهار امیدواری کرد با اتمام این سالن ها، بخش اعظمی از نیازهای فرهنگی و ورزشی این قشر فرهیخته برطرف خواهد شد تا شاهد قهرمانی های بیشتر و موفقیت های بزرگ تری در عرصه ورزش کشور باشیم .

۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۳:۵۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.