میلاد پیامی مدرس اولین کارگاه بین المللی آموزش مجازی عکاسی فیبا

میلاد پیامی مدرس اولین کارگاه بین المللی آموزش مجازی عکاسی فیبا

میلاد پیامی مدرس اولین کارگاه بین المللی آموزش مجازی عکاسی فیبا خواهد بود.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون بسکتبال، فیبا قصد دارد چند دوره کارگاه های آموزشی عکاسی در بسکتبال برگزار کند. اولین کارگاه فیبا قراراست به صورت آنلاین و با مدرسی یکی از برجسته ترین عکاسان ایرانی فیبا میلاد پیامی برگزار شود.
علاقمندان می توانند با مراجعه به پروفایل خود در فیبا و یا ایجاد حساب کاربری برای حضور در این ورک شاپ آنلاین ثبت نام کنند.
لینک پروفایل فیبا:
https://accreditation.fiba.com/fiba-publicregistration/en-US/Account
علاقمندان می توانند در پروفایل خود در بخش my event ثبت نام کنند. پس از ثبت نام یک ایمیل تایید به متقاضیان ارسال خواهد شد. مهلت ثبت نام تا روز 6 می 17 اردیبهشت خواهد بود. لازم به ذکر است این ورک شاپ 7 می 18 اردیبهشت ساعت 16 در اپلیکیشن zoom برگزار می شود.
میلاد پیامی درباره این ورک شاپ گفت: برای اولین بار است که فیبا یک ورک شاپ بین المللی تخصصی عکاسی برگزار می کند. عکاسان و علاقمندان می توانند با داشتن اطلاعات اولیه از علم عکاسی در این کارگاه آموزشی شرکت کنند.
پیامی ادامه داد: با شیوه جدید برگزاری رویدادها به صورت پنجره و امکان برگزاری مسابقات تیم ها در کشورهای خود، نیاز به عکاسان محلی بیشتر از گذشته احساس می شود. به همین دلیل برنامه های گسترده های برای ارتقای سطح عکاسان آماده شده است که یکی از آن ها برگزاری کارگاه های آموزشی است.
لازم به ذکر است میلاد پیامی در حال حاضر مدیر بخش عکاسی فیبا است و مسئول عکس جام جهانی چین 2019، مسئول عکس جام باشگاه های اروپا 2011 تا کنون و … را در کارنامه خود دارد.

۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۲:۰۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.