نشست مشترک هیات اجرایی با وزیر ورزش و معاونین برگزار شد

نشست مشترک هیات اجرایی با وزیر ورزش و معاونین برگزار شد

اولین نشست مشترک هیات اجرایی کمیته ملی المپیک با وزیر ورزش و جوانان و معاونین آن در محل وزارتخانه  برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ در این نشست دکتر صالحی امیری ضمن ابراز رضایت از انسجام حداکثری در میان اعضا هیات اجرایی کمیته اظهار داشت: استراتژی کمیته ملی المپیک با 15 محور به تصویب رسیده که اولین اصل آن انسجام است .
رئیس کمیته ملی المپیک ادامه داد : مفهوم انسجام یکی شدن نیست بلکه قرار گرفتن همه نیروهای متفرق بر روی یک ریل و حرکت همه به سمت مقصد و مقصود است همه حوزه ها باید بپذیرند که این قطار یک نفر لکوموتیوران باید داشته باشد .
وی تصریح کرد:خوشبختانه روابط کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش دوسویه است ، امر سیاستگزاری هم اشتراکی است و در ستاد عالی بازیها، در خصوص مباحث راهبردی ورزش قهرمانی و المپیک تصمیم گیری می شود و در حال حاضر نظام مدیریت مشارکتی حاکم است و مهمترین نکته اینست که برای رسیدن به تفاهم باید انعطاف داشت و باور ما است که در منطقی ترین مسیر قرار داریم .
وی در ادامه افزود: مبنای تصمیم گیری ما در هیات اجرایی مبتنی است بر نظام کارشناسی است.ما مسئول مطالبات 53 فدراسیون هستیم ، فدراسیونها در واقع جامعه هدف هستند و برای رسیدن به مقصود باید همدل باشیم و از اهداف فردی عبور کنیم .
سپس خانم طاهره طاهریان نائب رئیس کمیته ملی المپیک ضمن اشاره به این موضوع که این دوره یکی از بهترین دوره های کمیته ملی المپیک است اظهار داشت : جناب آقای دکتر صالحی امیری رئیس محترم کمیته ملی المپیک  به صورت تمام وقت در کمیته حضور دارند و مسئولان کشوری و ورزشی زیادی در کمیته رفت و آمد می کنند که از نقاط قوت این دوره می باشد چرا که کمیته ملی المپیک امروز بیش از گذشته اعتبار دارد .
در ادامه علیپور،کیهانی،عبدی افتخاری،شایسته،دادگر،باقرزاده و رحیمی در ارتباط با موضوعات مختلف بیاناتی را مطرح کردند.
در ادامه نیز دکتر سلطانی فر  وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه تعامل میان کمیته و وزارت  موضوعی راهبردی است افزود : از زمان حضور دکتر صالحی در کمیته ملی المپیک اتفاقات خوبی صورت گرفته است  و ارتباط عمیقی بین اینجانب و دکتر صالحی برقرار است و در بسیاری از امور از ایشان بعنوان صاحب نظر مشورت می گیرم . جامعه ورزش مزه شیرین هماهنگی بین وزارت و کمیته را چشیدندو حضور دکتر صالحی امیری بسیار اثر بخش و راهگشا در پهنه ورزش کشور بوده است .
وزیر ورزش و جوانان خاطر نشان کرد: نکات خوبی در جلسه مطرح شد و ما بنا داریم ورزش کشور را با هم اداره کنیم و انشاءاله  منشا خیر باشیم و در رویدادهای بین المللی نتایج خوبتری بگیریم و در ارتباط با منابع ارزشمندی که در اختیارمان هست بایستی خوب مدیریت کنیم .
لازم به توضیح است به منظور هماهنگی هر چه بیشتر وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک نشست هیات اجرایی و وزیر و معاونین وزارتخانه هر سه ماه یکبار برگزار می گردد که امروز اولین نشست آن برگزار شد .

۷ اسفند ۱۳۹۸ ۱۲:۲۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.