به گزارش خبرنگار اعزامی به ونکوور؛پوریا ساوه شمشکی: فاصله‌ی خوبی نسبت به قهرمان المپیک به جا می گذارم

به گزارش خبرنگار اعزامی به ونکوور؛پوریا ساوه شمشکی: فاصله‌ی خوبی نسبت به قهرمان المپیک به جا می گذارم
پوریا ساوه شمشکی پیش از شروع نخستین مسابقه اش در بازی های المپیک ونکوور گفت: می‌خواهم فاصله خوبی را نسبت به قهرمان المپیک به جا بگذارم.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و خبرنگار اعزامی به ونکوور؛ ملی پوش آلپاین ایران اظهار کرد: نسبت به گذشته آمادگی خیلی خوبی دارم، تمرینات عالی را انجام داده‌ام و تنها تغییر شرایط پیست از برف نرم به زمین یخی کمی کار ما را سخت کرده است اما، امیدوارم مسابقه خوبی را به نمایش بگذارم.
وی با بیان این که استرس مسابقه را ندارم، گفت: اما از مسابقه دادن روی پیست یخی استرس دارم، با صددرصد توانم در رقابت حاضر می شوم و می خواهم خودم را با بهترین قهرمانان جهان بسنجم و ببینم که چقدر با آنها فاصله دارم.
پوریا ساوه شمشکی با بیان این که المپیک یعنی اوج ورزش قهرمانی گفت: آرزوی هر ورزشکاری حضور در المپیک است و همه با تمام توان در این میدان بزرگ حاضر می شوند، چه قهرمانانی که برای کسب مدال می جنگند، چه ما که برای کسب تجربه به این بازی های قدم گذاشته‌ایم. سطح رقابت‌ها فوق‌العاده است و هیجان بالایی دارد.
ملی پوش آلپاین ایران ادامه داد: می خواهم فاصله خوبی را نسبت به قهرمان المپیک به جا بگذارم و فاصله ام را با او کم کنم، در ایران احساس خوبی از مسابقه دادن داشتم، امیدوارم بتوانم با همان احساس در المپیک شرکت کنم. در ایران دروازه رفتن برایم خیلی راحت بود و دوست دارم این احساس به من برگردد. تنها یخی بودن پیست نگرانم کرده بوده که با تمرینات چند روز گذشته اکنون راحت تر اسکی می کنم.
پوریا و حسین ساوه شمشکی از ساعت 9:30 صبح سه شنبه به وقت محلی - 20:45 چهارشنبه به وقت ایران - در مسابقه های مارپیچ بزرگ بیست و یکمین دوره بازی های المپیک به میدان می روند.

۴ اسفند ۱۳۸۸ ۰۹:۵۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.