با حضور صالحی امیری،طاهریان و پرسنل کمیته ملی المپیک؛مراسم بزرگداشت روز زن برگزار شد

با حضور صالحی امیری،طاهریان و پرسنل کمیته ملی المپیک؛مراسم بزرگداشت روز زن برگزار شد

 مراسم بزرگداشت میلاد با سعادت دخت نبی اکرم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیه "روز زن و روز مادر" با حضور پرسنل کمیته ملی المپیک برگزار شد.
 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛این مراسم با حضور دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، طاهره طاهریان نایب رئیس کمیته،حجت الاسلام  نقویان رئیس کمیسیون فرهنگی،سعید شریفی مدیر امور اداری و جمعی از مدیران و پرسنل بانوان کمیته ملی المپیک در محل کمیته برگزار شد.
این مراسم با اهدا گل و مولودی خوانی از سوی مداح اهل بیت و پخش کلیپی بمناسبت رو زن برگزار شد و صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک ضمن تبریک فرا رسیدن روز مادر و روز زن حضرت فاطمه زهرا (س) را بهترین الگو برای عالم بشریت عنوان و از زحمات پرسنل بانوان ورزش کشور بخصوص  کارمندان کمیته ملی المپیک و زیر مجموعه های آن تقدیر و تشکر کرد.

همچنین خانم طاهریان نایب رییس کمیته ملی المپیک ضمن اشاره به جایگاه زن در اسلام از زحمات تمامی بانوان ورزش کشور در به اهتزاز در آوردن پرچم مقدس کشورمان تجلیل کرده و عنوان داشت کسب مدال در عرصه بین المللی آنهم از سوی بانوان محجبه کشورمان ارزش کار آنها را دو چندان می کند و به شخصه قدرشناس همه این عزیزان و شما پرسنل عزیز هستم که صادقانه در حال خدمت به مردم کشور عزیزتان هستید.

همچنین حجت السلام نقویان مطالب ارزشمندی در خصوص نقش و اهمیت زنان در  جامعه و اسلام بیان کرده و با برگزاری مراسم مولودی خوانی و پخش کلیپ و اهدای گل به بانوان پرسنل کمیته ملی المپیک،مراسم فوق خاتمه یافت.

۲۶ بهمن ۱۳۹۸ ۱۳:۵۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.