مراسم تجلیل از پدر هندبال کشورمان برگزار شد؛حسن رنگرز : استاد امیر تاش در کنار مسائل ورزشی به مادرس اخلاق را آموختند/استاد امیر تاش : برنامه تجلیل از پیشکسوتان ورزشی موجب ایجاد انگیزه بیشتری در نسل کنونی ورزش کشور میشود

مراسم تجلیل از پدر هندبال کشورمان برگزار شد؛حسن رنگرز : استاد امیر تاش در کنار مسائل ورزشی به مادرس اخلاق را آموختند/استاد امیر تاش : برنامه تجلیل از پیشکسوتان ورزشی موجب  ایجاد انگیزه بیشتری در نسل ک

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از روابط عمومی موزه؛مراسم اغاز پروژه تاریخ شفاهی ورزش هندبال کشورمان و همچنین تجلیل از استاد علی محمد امیر تاش پدر هندبال ایران، امروز در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد .

در ابتدای این مراسم که حسن رنگرز مدیر موزه ملی ورزش ، بهروز منتقمی مشاور ریاست کمیته ملی المپیک و تعدادی از پیشکسوتان ورزش هندبال کشورمان در ان حضور داشتند  حسن رنگرز طی سخنانی کوتاهی گفت :افتخار داریم که امروز میزبان استاد گرانقدر علی محمد امیر تاش هستیم  فردی که در کنار مدیریت ورزشی به همه ما درس اخلاق را اموخت  و وجود ایشان در صحنه ورزش کشور همواره به عنوان یک غنیمت با ارزش به حساب میاید .

در ادامه مراسم سپس سعید صادقی مقدم  مسئول پیگیری پروژ تاریخ شفاهی ورزش هندبال کشور  با تشکر از کمیته ملی المپیک و حسن رنگرز مدید موزه ملی ورزش بخاطر برگزاری مراسم فوق ، اظهار امیدواری کرد  که پروژه تاریخ شفاهی هندبال به سرانجامی قابل قبول و با ازرزش برسد.حسین داریا از پیشکسوتان قدیمی  ورزش هندبال دیگر سخنران این مراسم بود که از استاد امیر تاش به عنوان  فردی یاد کرد که درس انسان بودن و انسانیت را در کنار ورزش به همگان اموخته است . مراسم فوق سپس  با سخنرانی استاد امیر تاش ادامه یافت .

وی در ابتدا به بحث "کسوت" در ورزش اشاره کرد و گفت : کسوت را فرد برای خود نمیسازد بلکه دیگران برای او در نظر گرفته و به همین دلیل به وی احترام میگذارند .

وی افزود : برنامه پروژه تاریخ ورزش ایران و همچنین تجلیل از پیشکسوتان ،باعث ایجاد انگیزه بیشتری در جوانان شده و انها را به کسب افتخارات بیشتری برای ورزش کشور ترغیب میکند .

وی در پایان سخنان خود با تاکید بر فروتنی و انضباط به عنوان دو عامل مهم و تعیین کننده در ورز ش ،از کمیته ملی المپیک و مدیر موزه ملی ورزش بخاطر برگزری مراسم قدردانی کرد .

در پایان این مراسم   پس از  اهدا هدایایی به رسم یادبود به استاد امیرتاش ، حاضرین در این نشست از موزه ملی ورزش بازدید کرده  و مقرر شد با اهدا مدالها و کاپ ها و مستندات ورزش هندبال  خود به موزه ملی ورزش، در ارتقا محتوایی بخش هندبال موزه تلاش  و همکاری کنند .

۸ بهمن ۱۳۹۸ ۱۳:۲۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.