والیبال انتخابی المپیک| تیم ملی ایران به جیانگمن رسید

والیبال انتخابی المپیک| تیم ملی ایران به جیانگمن رسید
تیم ملی والیبال ایران صبح امروز (شنبه) پس از سفری 12 ساعته به شهر جیانگمن، میزبان مسابقات انتخابی المپیک در قاره آسیا رسید.
 
 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک  و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مسابقات والیبال انتخابی المپیک 2020 توکیو در گروه مردان از 17 تا 22 دی‌ماه جاری با حضور هشت تیم به میزبانی کشور چین در شهر جیانگمن پیگیری می‌شود.
 
تیم ملی والیبال ایران که در گروه نخست دور مقدماتی این رقابت‌ها با تیم‌های چین، قزاقستان و چین تایپه هم‌گروه است، صبح امروز پس از سفری 12 ساعته به شهر میزبان این رقابت‌ها رسید.
 
ملی پوشان کشورمان ساعت 21 شب گذشته با پرواز مستقیم فرودگاه امام خمینی (ره) تهران را به مقصد گوانگجو ترک و سپس با اتوبوس مسافت 150 کیلومتری تا جیانگمن را طی کردند تا ساعت 12 به وقت محلی وارد این شهر شوند.
 
تیم ایران به مدت سه روز تمرینات خود را در سالن تمرین و مسابقات این رقابت‌ها پیگیری خواهد کرد و روز سه شنبه 17 دیماه در نخستین مسابقه خود به مصاف چین‌تایپه می‌رود.
 
ملی‌پوشان کشورمان روزهای چهارشنبه و پنجشنبه این هفته و در بازی های دوم و سوم دور مقدماتی خود به ترتیب با تیم‌های قزاقستان و چین (میزبان) بازی خواهند کرد.
۱۴ دی ۱۳۹۸ ۱۰:۲۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.