بازدید تیم ملی کشتی فرنگی کوبا از موزه ملی ورزش؛سرمربی تیم ملی کوبا:ایران کشوری مقاوم با مردمانی دوست داشتنی است

بازدید تیم ملی کشتی فرنگی کوبا از موزه ملی ورزش؛سرمربی تیم ملی کوبا:ایران کشوری مقاوم با مردمانی دوست داشتنی است

تیم ملی کشتی فرنگی کوبا که در کشورمان بسر می برد با حضور در کمیته ملی المپیک از موزه ملی ورزش، المپیک،پارالمپیک دیدن کردند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛حسن رنگرز در بدو ورود تیم ملی کوبا به موزه ملی ورزش ضمن خیر مقدم به ملی پوشان و کادر فنی کوبا توضیحاتی در خصوص موزه ملی ورزش،المپیک و پارالمپیک ارائه داد  که در ادامه  گروه 9 نفره کادر فنی و کشتی گیران کوبایی از موزه ورزش کشورمان دیدن کردند.
در ادامه مدیر موزه ملی ورزش،المپیک و پارالمپیک به رسم یادبود هدایایی از صنایع دستی کشورمان به مربیان و ملی پوشان کوبایی اهدا کرد.

 

در خاتمه این بازدید رائول نوروهیو  سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کوبا ضمن ابراز خوشحالی از سفر به ایران ابراز داشت:برخلاف تبلیغاتی که می کنند ایران کشوری دوست داشتنی  است و مقاومت این کشور در برابر تحریمها بسیار ستودنی است وقتی شنیدم آقای رنگرز مدیر موزه ورزش شده است خیلی خوشحال شدم و نشان از انتخاب هوشمندانه شما دارد او یکی از بهترین و با اخلاق ترین کشتی گیران فرنگی جهان بود و من مربی او بودم و بخوبی به رفتارهای مودبانه و محترمانه او واقفم.
وی ادامه داد:بسیار خوشحالم که از موزه ورزش شما بازدید کردم این نشان می دهد برای افتخارات قهرمانان ارزش قائل هستید ما امروز از بازار سنتی و قدیمی تهران و موزه ملی ورزش و کاخ گلستان دیدن کردیم که با برخورد خوب مردم ایران مواجه شدیم ،کشوری امن، مقاوم و مهمان پذیر که زندگی در آن جریان دارد و از برخورد خوب شما با میهمنان خارجی قدردانی می کنم.

۶ آذر ۱۳۹۸ ۱۶:۳۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.