به منظور بررسی چارت تشکیلاتی موزه؛

نشست شورای سیاست گذاری موزه ملی ورزش برگزار شد

نشست شورای سیاست گذاری موزه ملی ورزش برگزار شد
نشست شورای سیاست گذاری موزه ملی ورزش المپیک و پارالمپیک برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ در ابتدای این نشست ویدئو کلیپی درباره چگونگی تاسیس و راه اندازی موزه ملی ورزش المپیک و پارالمپیک و بخش های مختلف آن پخش شد و سپس پیرامون چارت تشکیلاتی موزه و شاخصه های آن بحث و تبادل نظر شد.

در این نشست همچنین درباره برطرف کردن موانع و مشکلات بازدید عموم از موزه ملی ورزش المپیک و پارالمپیک مقرر شد با استفاده از نیروهای متخصص  از نظر راهنمایی و حفاظت، شرایط برای بازدید عموم فراهم شود .
حاضران این نشست در ادامه پیرامون سرفصل های مهم و قابل طرح در جلسه آتی هیئت امنا موزه ملی ورزش المپیک و پارالمپیک گفتگو کردند و مقرر شد تا پایان هفته جاری اهم مسائل قابل طرح در نشست فوق مشخص شده و در جلسه آتی هیئت امنای موزه مورد بحث و تبادل نظر قرار گیرد.

راه اندازی سایت اختصاصی  موزه ملی ورزش  المپیک و پارالمپیک دستور جلسه بعدی در نشست شورای سیاست گذاری بود  که با استفاده از نظرات پیشنهادی افراد حاضر ، این سایت بزودی راه اندازی شده و در اختیار همگان قرار خواهد گرفت  .

در پایان این نشست  همچنین به برنامه های تحقیقاتی  واحد پژوهش موزه ملی ورزش المپیک و پارالمپیک مانند چاپ نگاتیو های ورزشی مرحوم استاد فارسی و همچنین  چاپ کتاب مصور ورزش ایران اشاره و مقرر شد پس از تصویب  این مباحث پژوهشی در هیئت امنا و شورای سیاست گذاری موزه ملی ورزش المپیک و پارالمپیک، موارد فوق در دستور کار برنامه های آتی اجرایی موزه ملی ورزش المپیک و پارالمپیک  قرار گیرد.

گفتنی است این نشست با حضورحسن رنگرز مشاور رئیس کمیته ملی المپیک  و مدیر موزه ، فریدون رهنما مدیر عامل شرکت توسعه بازرگانی کمیته ملی المپیک، بهروز منتقمی  رئیس کمیسیون بازاریابی کمیته ملی المپیک ، اصغر رحیمی مشاور ریاست کمیته ملی المپیک ، اصغر فرخی مسئول حراست کمیته ملی المپیک، محمود عبدالهی مدیر روابط عمومی کمیته ملی المپیک، هایده صیرفی و سایر  اعضاء  این شورا در محل سالن جلسات کمیته ملی المپیک برگزار شد .

۶ آبان ۱۳۹۸ ۱۱:۲۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.