بازدید اعضا هیات علمی و کارشناسان پژوهشگاه تربیت بدنی و ورزش کشورمان ازموزه ملی ورزش ،المپیک ، پارالمپیک

بازدید اعضا هیات علمی و کارشناسان پژوهشگاه تربیت بدنی و ورزش کشورمان ازموزه ملی ورزش ،المپیک ، پارالمپیک

به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش و در  روزی که با نام "عصای سفید"نامگذاری شده است، اعضا هیات علمی و کارشناسان پژوهشگاه تربیت بدنی و ورزش کشورمان، امروز درکمیته ملی المپیک حضور یافته و از بخش های مختلف موزه ملی ورزش ،المپیک ، پارالمپیک بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از روابط عمومی موزه؛در این بازدید،با توجه به تخصص علمی و ورزشی شرکت کنندگان  ، قسمت های  مختلف موزه از جمله قسمت زورخانه ای و ورزش پهلوانی،قسمت مربوط به افتخارات و اسناد زندگی ورزشیشادروان تختی و همچنین بخشهای مربوط به معرفی، تنوع و سابقه وسائل ورزشی جانبازان و معلولین  کشورمان ، مورد استقبال قرار گرفت .
در خاتمه این بازدید فریبا محمدی معاون ورزشی و اجتماعی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی طی گفتگویی عنوان کرد : برای همکاران ما که در این بازدید شرکت داشتند  مقوله آشنایی با قدمت و تاریخ ورزش کشورمان و اطلاع از اینکه هر ورزشی از چه زمانی در ایرانایجاد یا آغاز شده و چگونه مباحث علمی با ان تلفیق شده است ، از جذابیت خاصی  برخوردار بود که در بخشهای مختلف موزه  ملی ورزش ، المپیک ، پارالمپیک،  این تاریخچه  در رابطه با برخی ورزشها مشاهده شد .

وی ادامه داد:  امیدواریم با گسترش موزه  از لحاظ محتوایی ، شاهد تنوع بیشتری در مجمو عه های جمع اور ی شده ، اسناد ، مدارک و مستندات تاریخی ورزشی  در این موزه باشیم . محمدی در پایان افزود  : برای هر ایرانی داشتن غرور و افتخار ملی بسیار مهم است و خوشبختانه در بازدید از موزه  ملی ورزش ،المپیک ، پارالمپیک  این ویژ گی های غرور افرین در بییننده ایجاد شده و از داشتن چنین سابقه  و قهرمانان ورزشی بخود میبالد .
                                                                           

۲۳ مهر ۱۳۹۸ ۱۲:۲۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.