نخستین دوره بازیهای جهانی ساحلی _قطر؛ مسابقاتی در کلاس جهانی در بازی های ساحلی آنوک

نخستین دوره بازیهای جهانی ساحلی _قطر؛ مسابقاتی در کلاس جهانی در بازی های ساحلی آنوک

بازی های جهانی ساحلی آنوک قطر 2019 از دو روز گذشته آغاز گردید و مراسم افتتاحیه نیز مورخ 12 اکتبر در آمفی تئاتر 5000 نفری کتارا با حضور ورزشکاران و کمیته های ملی المپیک از 97 کشور جهان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از کمیته برگزاری مسابقات؛ این مراسم که با ترکیب سنت کشور میزبان و ورزشهای مدرن بین المللی انجام پذیرفت نویدبخش آتیه ای روشن برای رشته های جدید و مشارکت حداکثری کشورها بود.
هندبال ساحلی: در این بخش تیمهای صعود کننده به دور دوم مسابقات رقبای خود را پشت سرگذاشتند. دانمارک، قطر و برزیل از تیمهای صعودکننده به دور دوم در بخش آقایان و بانوان بودند.
تنیس ساحلی: در این بخش و در دسته میکس دونفره،32 مسابقه در 5 گروه آغاز گردیده است. ژاپن، فرانسه، پورتوریکو و روسیه رقبای خود را شکست دادند.
والیبال ساحلی:8 تیم در دو بخش آقایان و بانوان در دو گروه دسته بندی شدند و رقابتهای خود را آغاز نمودند. آمریکا، برزیل، استرالیا و واناتو از تیمهای برنده روز نخست مسابقات بودند. قطر نیز با بهره گیری از امتیاز میزبانی اما به سختی توانست اندونزی را پشت سر بگذارد.
کاراته ساحلی (کاتا):برای نخستین بار کاتاروهای برتر جهان از تاتمی به روی شن رفتند تا مهارتها و توانمندی های خود را اینبار در میدانی جدید به بوته آزمایش بگذارند. 8 ورزشکار در قالب 2 گروه آقایان و بانوان رقابتهای خود را آغاز نموده اند.

۲۱ مهر ۱۳۹۸ ۱۴:۲۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.