دومین نشست کمیسیون فناوری اطلاعات و فضای مجازی مدیران IT فدراسیون‌های ورزشی برگزار شد

دومین نشست کمیسیون فناوری اطلاعات و فضای مجازی مدیران IT فدراسیون‌های ورزشی برگزار شد

دومین نشست   کمیسیون فناوری اطلاعات فضای مجازی و مدیران ITفدراسیون های ورزشی با حضور کیکاوس سعیدی سرپرست دبیر کلی کمیته ملی المپیک در محل کمیته برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در این نشست در ابتدا سعیدی ضمن خوشامد گویی به حاضرین به اهمیت موضوع مهم کانال خبری  یا مدیا چنل اشاره نموده و از کلیه فدراسیونها و مدیران این حوزه خواست با توجه به رویکرد بازیهای المپیک0 202 و تکنولو ژی های پیشرفته مطروحه در این بازیها فدراسیونهای ورزشی نیز خود را آماده این رقابتها نمایند.
در ادامه دکتر واقف زاده نیز ضمن خوشامد گویی و تشریح زیر ساختهای فراهم شده در کمیته ملی المپیک نظیر دیتا سنتر استاندارد ، سامانه مدیریتی همایشها و سامانه آموزش آنلاین  اعلام کرد کمیسیون آمادگی دارد تا این امکانات را با فدرسیونها به اشتراک بگذارد.
همچنین مقرر شد شرکت توسعه و سرمایه گذاری المپیک با رویکرد همکاری حداکثری در خدمت فدراسیونها باشد و به اطلاع فدراسیونها رسید که 29 فدراسیون المپیکی در سهام این شرکت شریک می شوند تا منافع  آن  نیز به خود فدراسیونها باز گردد.
گفتنی است در دو حوزه سامانه های مدیا چنل یا کانال خبری و ایجاد آزمایشگاه ژنو ماتیک نیز  مطالبی ارائه شد و حتی ارتباط تصویری مستقیمی بطور همزمان  با کشور آلمان نیز انجام شد  تا اگر اعضای حاضر در این نشست سئوالاتی دارند موفق به دریافت پاسخ  آن شوند.
در خاتمه فدراسیون کوهنوردی  آمادگی خود جهت در اختیار گذاردن نرم افزار سامانه عضویت این فدراسیون به صورت رایگان به فدراسیونهای دیگر را اعلام نمود.

 

۸ مهر ۱۳۹۸ ۰۷:۲۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.