به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس:از پرسنل ایثارگر آکادمی ملی المپیک تجلیل شد

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس:از پرسنل ایثارگر آکادمی ملی المپیک تجلیل شد

دکتر رضا قراخانلو رئیس آکادمی ملی المپیک به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، طی مراسمی از پرسنل ایثارگر آکادمی ملی المپیک تجلیل کرد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و بهه نقل از سایت آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، بی شک رزمندگان و ایثارگران که دفاعی غیورانه و بی شائبه از اسلام و خاک وطن نمودند، رمز عزت و عظمت، سعادت و سیادت از دین، ملت و وطن عزیز ما ایران هستند.
تجلیل از رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس، فرصت مناسبی برای یادآوری رشادت های مردمان این مرز و بوم و تبیین دستاوردهای انقلاب برای نسل جدید است.
در همین راستا و طی مراسمی با حضور دکتر قراخانلو رئیس آکادمی ملی المپیک، نادر حاجی عباسی معاونت اداری و پشتیبانی، سید علیرضا حاجی‌سید‌محسنی مدیر اجرایی و علی فراهانی مدیر واحد حراست آکادمی ملی المپیک، از آقایان سید محمود حسینی و علی یار اسدی دو نفر از رزمندگان دوران 8 سال دفاع مقدس تجلیل شد.
در جریان این مراسم، دکتر قراخانلو با بیان این جمله که ما مدیون شهدا و ایثارگران هستیم گفت: تقدیر از ایثارگران و ادای احترام به شهدا و جانبازان از این منظر که به یاد داشته باشیم تلاش ها و فدراکاریهای این عزیزان باعث سربلندی و ادامه حیات ایران اسلامی است بسیار ضروری می باشد.
وی در ادامه و ضمن اشاره به اینکه در طول هشت سال دفاع مقدس همه مردم ایران به نحوی با جنگ درگیر بودند گفت: آرامش و آسایش حاکم بر خانواده و کشور عزیزمان ایران را مدیون فداکاری‌ها و ایثارگری‌های همین عزیزان هستیم.
شایان ذکر است در پایان، رئیس آکادمی ملی المپیک با اهدای یک جلد کلام الله قرآن مجید و اهدای لوح یادبودی از پرسنل ایثارگر این مجموعه تجلیل کرد.

۷ مهر ۱۳۹۸ ۱۴:۲۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.