پیام تبریک مهندس علی آبادی به مناسبت قهرمانی وزنه برداری ایران در آسیا

پیام تبریک مهندس علی آبادی به مناسبت قهرمانی وزنه برداری ایران در آسیا
معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی در پیام تبریکی به مناسبت قهرمانی تیم ملی وزنه برداری ایران در آسیا ، از تلاش و همت کادر فنی و قهرمانان این تیم تقدیر کرد .

به گزارش پایگاه خبری ورزش ایران ، مهندس محمد علی آبادی در پیام تبریک خود همت و تلاش ستودنی جوانان ایرانی را در راه کسب افتخار در مسابقات قهرمانی آسیا در قزاقستان و پشت سر گذاشتن تیم میزبان و چین همیشه مدعی ارج نهاد و تصریح کرد : بی شک وزنه برداری ایران با تکیه بر جوانان بالنده خویش و هدایت ارزشمند حسین رضازاده قادر خواهد بود از قهرمانی در قاره پلی برای موفقیت در رقابت های جهانی بزند و بنده به شخصه امید زیادی دارم که این جوانان غیور با همت بلند خویش در عرصه بازیهای آسیایی گوانگجو چین و بازیهای المپیک لندن ، پرچم افتخار را برای ورزش ایران عزیز بر افرازند . وظیفه خویش می دانم از تلاش تک تک قهرمانان ، کادر فنی تیم و به ویژه حسین رضازاده و برنامه ریزی و کوشش فدراسیون وزنه برداری در راه کسب قهرمانی قاره تقدیر و تشکر نموده و این قهرمانی را به آحاد مردم و جامعه ورزش تبریک بگویم .
شایان گفتن است تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان ایران با ‌٥٨٣ امتیاز به عنوان قهرمانی رقابتهای آسیایی قزاقستان دست یافت.

رقابتهای وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان آسیا بعد ازظهر امروز و با برگزاری دیدار دسته ‌١٠٥+ کیلوگرم پیگیری شد که در پایان این دوره از پیکارها، تیم ملی ایران با کسب ‌٦ مدال طلا، ‌٦ نقره و ‌٣ برنز و ‌٥٨٣ امتیاز، عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دادند.

پس از ایران، تیم میزبان با ‌٥٥٥ امتیاز نایب قهرمان شد و تیم چین نیز بر سکوی سوم ایستاد.

۲۶ اردیبهشت ۱۳۸۸ ۰۷:۲۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.