برگزاری نشست هماهنگی بازی های بین المللی ورزشی

برگزاری نشست هماهنگی بازی های بین المللی ورزشی

شورای المپیک اسیا طی یک برنامه ۲ روزه نسبت به بازدید از شهر میزبان بازی های آسیایی ۲۰۲۲ در هانژو چین اقدام کرد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از شورای المپیک آسیا؛ در ادامه بازدید از محل های برگزاری مسابقات و همچنین مراسم تعیین روزشمار ۳ ساله این رویداد، نشست کمیته هماهنگی شورای المپیک آسیا با حضور رئیس این کمیته، راجا راندیر سینگ، با ارائه ۱۰ گزارش از دپارتمانهای مختلف کمیته برگزاری صورت پذیرفت.‌ بنا بر اظهارات سینگ، برنامه ریزی میزبان به مراتب جلوتر از سایر رویدادهای بین المللی تا کنون بخوبی پیش رفته است. وی با تقدیر از این اقدامات، قاره اسیا را پیشرو در میزبانی رویدادهای جهانی و بین المللی عنوان کرد و سال ۲۰۲۲ را سالی برای رسیدن به یک سطح بالا قلمداد نمود.
پیش از این نیز، مدیرکل شورای المپیک اسیا، حسین المسلم، آسیا را نخستین قاره ی پیشرو در میزبانی و برگزاری رشته های ورزشی چندگانه توصیف کرد و میزبانی هانژو در بازی های آسیایی ۲۰۲۲ را بهترین رویداد برشمرد.
گفتنی است؛ ۳ رشته ورزشی کاراته، صخره نوردی و بیسبال-سافتبال  به لیست ۳۷ رشته ای مورد تایید در مسابقات اضافه شدند تا مجموعا ۴۰ رشته ورزشی در بازی های اسیایی ۲۰۲۲ حضور یابند.

همچنین ۵۱ محل برگزاری در ۹ دسته این مسابقات را پوشش خواهند داد که دهکده بازی ها محل اقامت ورزشکاران نیز خواهد بود.

بازی های آسیایی هانژو از ۱۰ لغایت ۱۵ سپتامبر ۲۰۲۲ با حضور ورزشکاران حوزه اسیا-اقیانوسیه برگزار می گردد. نشست آتی کمیته هماهنگی شورای المپیک اسیا در سال ۲۰۲۰ برگزار خواهد شد.

۲۱ شهریور ۱۳۹۸ ۰۰:۲۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.