پایان سمینار بازیهای المپیک زمستانی جوانان

پایان سمینار بازیهای المپیک زمستانی جوانان

سمینار روسای کاروانهای اعزامی به المپیک زمستانی جوانان ٢۰٢۰ به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در این نشست دو روزه روسا و  مسئولین کاروانها و کمیته‌های المپیک ٧۶ کشور جهان حضور داشتند.کمیته برگزاری بازیهای المپیک زمستانی ٢۰٢۰ از برآورد مثبت بدست آمده در نشست روسا و مسئولین کاروانهای اعزامی به این رویداد ( Chef de Mission seminar) خبر داد.
برگزار کنندگان همچنین از دریافت بازخوردهای مناسب در بیان نقطه نظرات مسئولین کاروانهای اعزامی و نیز برگزاری جلسات مستقیم با روسای کاروانها و نمایندگان اعزامی کمیته های المپیک کشورهای حاضر در المپیک زمستانی جوانان خبر دادند.
مسئولین برگزاری بازیهای المپیک زمستانی جوانان ٢۰٢۰ تاکید نموده‌اند از تمامی پیشنهادات عنوان شده در این سمینار دو روزه بهره خواهند برد تا بهترین شرایط برای ورزشکاران در طول برگزاری بازیها فراهم شود.
"ایان لوگان" مدیر اجرایی برگزاری بازیهای المپیک زمستانی ٢۰٢۰ با بیان اینکه حضور روسا و مسئولین کاروانهای اعزامی نوید حضور پرشور ورزشکاران را در این رویداد می‌دهد، ابراز امیدواری کرد تا لوزان شاهد حضور پرتعداد و استقبال تماشاگران از المپیک زمستانی جوانان باشد.
سید عبدی افتخاری رئیس فدراسیون اسکی و سرپرست کاروان اعزامی ایران به المپیک زمستانی جوانان نیز در این سمینار دو روزه حضور داشت.

۱۶ شهریور ۱۳۹۸ ۱۰:۱۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.