نام آوران گلف حرفه ای جهان بار دیگر در یک تور

نام آوران گلف حرفه ای جهان بار دیگر در یک تور

روری مک ال روِی، قهرمان سابق ایرلندی گلف حرفه ای جهان امسال برای بار دیگر در رویارویی با افسانه گلف جهان و قهرمان 15 تور حرفه ای اصلی گلف، تایگر وودز، قرارخواهد گرفت.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت رسانه خبری ژاپن تودی، این دو گلفباز حرفه ای بر اساس اعلام و ثبت نام در مسابقات تور حرفه ای و 10 میلیون دلاری  ژاپن تحت عنوان مسابقات قهرمانی زوزو با یدکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. گفتنی است، روری مک ال روی، که هم اکنون جایگاه سوم گلف حرفه ای جهان را در اختیار دارد، از سال 2012 تا 2015 بمدت 97 هفته صدرنشین جدول رنکینگ گلف حرفه ای جهان را در اختیار داشت. وی قهرمان 4 تور حرفه ای اصلی و دارنده مقام دوم فدکس کاپ نیز می باشد.
شایان ذکر است، رشته ورزشی گلف از سال 1904 از رشته های اصلی المپیک حذف گردید و بصورت آزمایشی در سال 2016 وارد بازی های المپیک ریو شد که بدلیل حضور و دعوت از گلفبازان حرفه ای با استقبال مطلوبی مواجه نگردید. از سوی دیگر عقب نشینی برخی از گلفبازان حرفه ای علی الخصوص چهره های سرشناسی چون روری مک ال روی، جیسون دِی، داستین جانسون و جوردن اسپیث بدلیل نبود جایزه نقدی و بهانه شیوع ویروس زیکا در برزیل؛ نخستین بازگشت المپیکی گلف را با سوالاتی بی پاسخ به پایان رساند. از نکات قابل توجه، تصمیم مسئولین PGA (انجمن حرفه ای گلف جهان) مبنی بر برگزاری پی جی اِی تور همزمان با المپیک 2020 در کشور ژاپن اما بدون ایجاد اختلال در روند مسابقات و بازی های المپیک است.

۹ اَمرداد ۱۳۹۸ ۱۳:۰۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.