درفاصله ۳۶۵روز مانده به افتتاحیه بازی‌های المپیک توکیو۲۰۲۰، برگزاری نشست نصرالله سجادی سرپرست کاوران اعزامی کشورمان به این بازی‌ها با مدیران بخش های مختلف کمیته

درفاصله ۳۶۵روز مانده به افتتاحیه بازی‌های المپیک توکیو۲۰۲۰، برگزاری نشست نصرالله سجادی سرپرست کاوران اعزامی کشورمان به این بازی‌ها با مدیران بخش های مختلف کمیته

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛درفاصله ۳۶۵روز مانده به افتتاحیه بازی‌های المپیک توکیو۲۰۲۰، نصرالله سجادی سرپرست کاوران اعزامی کشورمان به این بازی‌ها نشستی را با مدیران بخش های مختلف کمیته برگزار کرد.
نصرالله سجادی با برگزاری این نشست در فاصله یکسال باقیمانده تا المپیک توکیو در نظر داشت تا تمامی فعالیت‌هایی که برای حضوری موفق در المپیک پیش از این آغاز شده بود را عملیاتی کند.
در این نشست مدیران مرکز نظارت بر تیم‌های ملی، روابط بین الملل، کمیته پزشکی، کمیته فرهنگی، روابط عمومی، تشریفات و نماینده آکادمی ملی المپیک حضور داشتند. علاوه بر این نفرات، سه تن از دانشجویان دکتری مدیریت ورزشی برای اینکه در کنار کار تئوری بصورت عملی نیز در کوران فعالیت سرپرست کاروان قرار بگیرند در این نشست حضور داشتند.
در نشست کادر سرپرستی، نصرالله سجادی ضمن خیرمقدم به اعضا گزارشی از روند کار و فعالیت‌های انجام شده و هماهنگی با فدراسیون‌ها در کادر سرپرستی و ستاد عالی بازی ها ارائه کرد و گفت: خوشبختانه تاکنون با فدراسیون‌های اعزامی به المپیک و فدراسیون‌هایی که امیدواریم سهمیه المپیک را کسب کنند، نشست‌های مختلفی داشتیم و با برخی از فدراسیون‌ها سه مرتبه نشست داشتیم تا در جریان فعالیت‌هایشان قرار بگیریم و به مشکلاتشان رسیدگی کنیم.
در ادامه پیمان فخری فعالیت‌های مرکز نظارت بر تیم‌های ملی را به سه دسته تقسیم کرد:
 ۱- فدراسیون‌های شانس مدال در المپیک
۲-فدراسیون‌های کسب سهمیه المپیک
۳-فدراسیون‌هایی که در صورت حمایت شاید بتوانند سهمیه کسب کنند
 وی گفت: به ترتیب همین الویت از این فدراسیون‌ها حمایت و به وضعیت آنها سرکشی می‌کنیم.
همچنین در ادامه نشست، مسئولان کمیته‌های رسانه، روابط بین الملل و تشریفات گزارشی از فعالیت های خود را ارائه کردند.


۲ اَمرداد ۱۳۹۸ ۲۰:۵۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.