بانوان ورزشکار در آستانه ثبت بهترین نتیجه تاریخ کاراته ایران

بانوان ورزشکار در آستانه ثبت بهترین نتیجه تاریخ کاراته ایران

در پایان روز نخست رقابت های کاراته قهرمانی آسیا در تاشکند ازبکستان، 5 نماینده تیم ملی کاراته مردان و زنان ایران توانستند جواز حضور در فینال مسابقات را بدست آوردند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیگ و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، طراوت خاکسار در وزن 55- کیلوگرم، رزیتا علیپور در وزن 61- ، حمیده عباسعلی در وزن 68+ ، ذبیح الله پورشیب دروزن 84- و کاتای تیمی بانوان 5 فینالیست ایران در پایان روز نخست مسابقات قهرمانی آسیا بودند.
سهم بانوان کاراته کای ایران در این دوره از رقابت ها بسیار پررنگ بود تا جایی که 4 فینال از 5 فینال ایران، توسط بانوان بدست آمد. این نمایش درخشان بانوان ایران در روز نخست سبب شده که حالا آنها در یک قدمی ثبت بهترین نتیجه تاریخ کاراته بانوان ایران در رقابت های قهرمانی آسیا قرار گیرند.
در صورتی که ملی پوشان بانوان کشورمان در 3 فینال از 4 فینال موفق به تصاحب مدال طلا شوند، بهترین نتیجه تاریخ ایران بدست خواهد آمد.
تا پیش از این بهترین نتیجه ایران در سال 2012 در تاشکند ازبکستان رقم خورد که کاروان بانوان کشورمان موفق به کسب 2 طلا (حمیده عباسعلی و نسرین دوستی) و 3 نقره (کاتای تیمی بانوان، فاطمه چالاکی و پگاه زنگنه) شد.

۲۹ تیر ۱۳۹۸ ۱۲:۵۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.