با حضور بیش از 100 نفر از ورزشکاران و مربیان : کارگاه آموزشی تمرینات فانکشنال با رویکرد قهرمانی آغاز شد

با حضور بیش از 100 نفر از ورزشکاران و مربیان : کارگاه آموزشی تمرینات فانکشنال با رویکرد قهرمانی آغاز شد

صبح امروز کارگاه تمرینات فانکشنال با رویکرد قهرمانی ویژه رشته‌های ورزشی توپی، قدرتی و راکتی با برگزاری مراسم افتتاحیه ای در آکادمی ملی المپیک آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، در ابتدای این مراسم که با حضور جمع کثیری از ورزشکاران، مربیان و علاقمندان به مبحث تمرینات فانکشنال در سالن همایش استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد، محمدرضا اویسی مدیر مرکز آموزش و ناصر پیروردی زاده مسئول بخش تمرینات برتر آکادمی و مدیر دوره مذکور توضیحاتی را در رابطه با نحوه اطلاع رسانی، ثبت نام و برگزاری این کارگاه به شرکت کنندگان ارائه کردند.
در ادامه دکتر مرتضی بهرامی نژاد مدیر مرکز سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی آکادمی ضمن خوش آمدگویی به حاضرین گفت: سعی ما در آکادمی ملی المپیک این است تا با برگزاری این چنین کارگاه هایی رویکرد و بینش جدیدی را به شما عزیزان انتقال دهیم. این کارگاه باعث خواهد شد تا ضمن بالا بردن راندمان کاری و عملکرد، کیفیت تمرینات شما بالا رفته و سطح آسیب دیدگی را پایین بیاوریم.

دکتر بهرامی نژاد ضمن اشاره به نحوه برگزاری دوره های مربی بدنساز آکادمی در گذشته گفت: مرکز سنجش آکادمی در رویکرد جدید خود و به جهت یکسان سازی علم بدنسازی برای علاقمندان به حضور در دوره های پیشرفته تر و همچنین دوره عالی بدنساز، اقدام به برگزاری کارگاه های کوتاه مدتی نموده است که شرکت کنندگان در این کارگاه ها می توانند امتیازات لازم برای حضور در دوره های عالی را کسب کنند.
وی در پایان و با اشاره به اینکه حضور در کارگاه های آکادمی برای فدراسیون ها، مربیان و ورزشکاران تیم های ورزشی و دیگر علاقمندان حوزه ورزش آزاد است گفت: دیدگاه ما برای آینده آکادمی این است تا به سمت برگزاری دوره های بین المللی برویم و به گروهی که در حرفه بدنسازی فعال هستند کمک کنیم تا دانش لازم برای تصمیم گیری بهتر را داشته باشند.
گفتنی است با توجه به فعالیت آکادمی ملی المپیک به عنوان مرکزی علمی در توسعه ورزش قهرمانی، نیاز مربیان و ورزشکاران تیم های ملی و همچنین درخواست های علاقمندان به مبحث تمرینات فانکشنال، این مجموعه اقدام به برگزاری کارگاهی دو روزه با عنوان کارگاه تمرینات فانکشنال با رویکرد قهرمانی کرده است که صبح امروز این کارگاه آغاز و تا بعد از ظهر پنجشنبه 20 تیرماه ادامه خواهد داشت.
شایان ذکر است شرکت کنندگان در این دوره ضمن دریافت گواهی شرکت در دوره، 20 امتیاز پیش نیاز شرکت در دوره های عالی مربیگری بدنساز آکادمی را کسب خواهند کرد.
دوره عالی مربیگری بدنساز ویژه آقایان آذرماه و بانوان در دی ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

۱۹ تیر ۱۳۹۸ ۱۳:۴۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.