صالحی امیری: در ورزش مرزبندی نداریم

صالحی امیری: در ورزش مرزبندی نداریم

رییس کمیته ملی المپیک گفت: سالن فارسی زیبا شناختی لازم را نداشت و اکنون سالن در شان جامعه ورزش بازسازی شد و مالکیت آن متعلق به جامعه ورزش است.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ سالن فارسی آکادمی ملی المپیک پس از بازسازی امروز (شنبه) توسط وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد.
رضا صالحی امیری در ابتدا این مراسم بیان کرد: هر زمان جلسات در این سالن برگزار می‌شد حس می‌کردم در شأن جامعه ورزش نیست و این سالن از امروز متعلق به فدراسیون‌ها و جامعه ورزش است. اگر نگاه کنید پرچم و تابلو وزارت ورزش،کمیته ملی المپیک و کمیته پارالمپیک در کنار هم قرار دارند یعنی ما در ورزش مرز بندی نداریم و همه چیز متعلق به همه جامعه ورزش است.
او ادامه داد: از سال گذشته تصمیم‌گیری شد که آکادمی ملی المپیک به بازسازی اساسی نیاز دارد و تأسیسات نوسازی شد و سالن فارسی زیبا شناختی لازم را نداشت که اکنون بازسازی شده است. تلاش ما بر این خواهد بود بتوانیم تا پایان امسال بقیه حوزه‌های این مجموعه بزرگ را بازسازی و نوسازی کنیم و آکادمی در شأن ورزش خواهیم داشت. این سالن برای مجامع فدراسیون‌ها، وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک و پارالمپیک رایگان است.
صالحی امیری هم‌چنین گفت: باید منیت‌ها از ورزش برداشته شود در این صورت شرایط کار زیباتر و منطقی‌تر خواهد بود.

۱۵ تیر ۱۳۹۸ ۱۲:۳۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.