آکادمی ملی المپیک برگزار می کند:کارگاه تمرینات فانکشنال با رویکرد قهرمانی

آکادمی ملی المپیک برگزار می کند:کارگاه تمرینات فانکشنال با رویکرد قهرمانی

 کارگاه تمرینات فانکشنال با رویکرد قهرمانی توسط آکادمی ملی المپیک و ویژه رشته‌های ورزشی توپی، قدرتی و راکتی برگزار می‌شود.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، با توجه به فعالیت آکادمی ملی المپیک به عنوان مرکزی علمی در توسعه ورزش قهرمانی، نیاز مربیان و ورزشکاران تیم های ملی و همچنین درخواست های علاقمندان به مبحث تمرینات فانکشنال، آکادمی ملی المپیک اقدام به برگزاری کارگاهی دو روزه با عنوان کارگاه تمرینات فانکشنال با رویکرد قهرمانی نموده است.
مخاطبین این کارگاه آموزشی که توسط بخش تمرینات برتر مرکز سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی آکادمی برگزار می شود را ورزشکاران و مربیان تیم های ملی و باشگاهی و همچنین دانشجویان رشته تربیت بدنی تشکیل می دهند.
از مهمترین مباحثی که در کارگاه فوق الذکر به شرکت کنندگان ارائه خواهد شد می توان به این موضوعات اشاره کرد: اصول فانکشنال و اهمیت دلایل انتخاب، اصول تمرینات قدرتی، سرعتی و توان در فانکشنال، تمرینات فانکشنال در رشته های ورزشی توپی و رزمی.
دکتر مرتضی بهرامی نژاد مدیر مرکز سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی آکادمی، دکتر حمید رجبی استادیار دانشگاه تربیت مدرس، دکتر حمید آقا علی نژاد استادیار دانشگاه تربیت مدرس، جواد شفیعی مسئول بخش سنجش آکادمی، ناصر پیروردی زاده مسئول بخش تمرینات برتر و مدیر دوره مذکور، دانیال تیماجی معاونت مرکز سنجش، مهدی چراغی دبیر بخش بیومکانیک و مهندسی ورزش آکادمی و امیر حاج قاسم کارشناس مرکز سنجش آکادمی  اساتید این کارگاه آموزشی را تشکیل می دهند.
شایان ذکر است حضور فعال در کارگاه تمرینات فانکشنال که طی روزهای 19 لغایت 20 تیرماه سال جاری برگزار خواهد شد، دارای 20 امتیاز پیش نیاز شرکت در دوره های عالی مربیگری بدنساز آکادمی می باشد.
داوطلبان شرکت در دوره های آموزشی، فرم ثبت نام را از لینک زیر دانلود کرده و پس از تکمیل، به آدرس ایمیل reg@olympicacademy.ir ارسال نمایند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های 26216195  و  26216188 ( داخلی140  یا 115 ) تماس حاصل نمایند.

۱۱ تیر ۱۳۹۸ ۱۴:۴۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.