کاروان ورزشی کارگران ایران عازم اسپانیا شد

کاروان ورزشی کارگران ایران عازم اسپانیا شد
کاروان ورزشی ایران برای حضور در ششمین دوره بازی‌های جهانی کارگران صبح امروز یکشنبه عازم اسپانیا شد.
 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ورزش کارگری ؛ششمین دوره بازی‌های جهانی ورزش کارگری و آماتوری از روز سه‌شنبه ۱۱ تیرماه (دوم جولای) در شهر تورتوسای اسپانیا آغاز می‌شود و ۳ هزار ورزشکار از ۴۲ کشور جهان به مدت ۶ روز با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
کاروان ایران با ۱۳۹ ورزشکار در ۹ رشته و در قالب ۱۶ تیم اعزام خواهند شد. در این کاروان ۱۱ تیم از مردان و ۵ تیم از زنان حضور دارندکه تیم جودوی زنان و شنای مردان برای نخستین مرتبه به این مسابقات اعزام شده اند.
تیم زنان در رشته‌های دوومیدانی، جودو، تنیس روی میز، پتانک و مردان نیز در رشته‌های دوومیدانی، جودو، تنیس روی میز، پتانک (۲ تیم)، کاراته، والیبال ساحلی (۲ تیم)، کشتی ساحلی و کشتی فرنگی و شنا حضور دارند.
 
این سومین حضور کاروان ایران در بازی‌های جهانی کارگری است. در سال ۲۰۱۵ برای اولین‌بار کاروان ایران در مسابقات جهانی لیلیانوی ایتالیا حاضر شد که ۲۱ مدال طلا، پنج نقره و شش برنز به دست آورد تا بین ۳۲ کشور به مقام نهم برسد. مسابقات ۲۰۱۷ در ریگای لتونی دومین حضور ایران بود که ورزشکاران کارگر ایران به ۳۵ مدال طلا، ۱۵ مدال نقره و ۱۳ مدال برنز رسیدند.
۹ تیر ۱۳۹۸ ۱۰:۵۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.