دیدار صالحی امیری با رییس فدراسیون جهانی دوومیدانی؛سباستین کو:سال 2019 به ایران سفر خواهم کرد

دیدار صالحی امیری با رییس فدراسیون جهانی دوومیدانی؛سباستین کو:سال 2019 به ایران سفر خواهم کرد

دکتر صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک، مجید کیهانی رییس فدراسیون دوومیدانی و عضو هیات اجرایی و مهدی علینژاد رییس فدراسیون ووشو و رییس کمیسیون روابط بین الملل کمیته با سباستین کو رییس فدراسیون دوومیدانی دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در ادامه دیدارهای صالحی امیری با روسای فدراسیون های جهانی رییس کمیته ملی المپیک به همراه کیهانی و علینژاد با سباستین کو رییس فددراسیون جهانی دوومیدانی دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار رییس کمیته ملی المپیک ضمن حمایت از فدراسیون دوومیدانی و برنامه های آن اعلام داشت: انتظار داریم فدراسیون جهانی هم حمایت خود را از مسئولین فدراسیون ما برای رشد این رشته داشته باشند و از شما می خواهیم که برای دیدن امکانات ورزش دوومیدانی به ایران سفری داشته باشید.
کیهانی رییس فدراسیون دوومیدانی هم ضمن ارائه گزارشی از برنامه های فدراسیون و قول حمایت از کاندیداتوری وی در انتخابات آینده از حمایتهای رییس فدراسیون جهانی تقدیر و تشکر کرد.
 "سپاستین کو" ضمن تشکر ازدعوت صالحی امیری اعلام کرد:طبق صحبت هایی که با آقای کیهانی داشتم و طبق برنامه ریزی هایی که انجام شد تا پایان سال 2019 حتما به ایران سفر  خواهم کرد الویتم برای سفربه ایران همزمان با مسابقات داخل سالن آسیاست که به میزبانی تهران برگزار می شود در صورتیکه در آن زمان نتوانم همزمان با سایر رویدادهای دوومیدانی که در ایران برگزار شود به طور حتم به ایران سفر خواهم کرد.
وی در ادامه در خصوص دعوت نکردن فدراسیون دوومیدانی مراکش از احسان حدادی گفت: به طور حتم با مسئولان دوومیدانی مراکش مذاکره خواهم کرد تا دیگر شاهد بروز چنین اتفاقاتی نباشیم.
رییس فدراسیون جهانی دوومیدانی در خصوص ارتقاء دانش مربیان ایرانی و مکاتباتی که دراین باره فدراسیون دوومیدانی ایران با فدراسیون جهانی داشته است گفت: در این خصوص قول  مساعد و همکاری همه جانبه می دهیم همچنین از عملکرد فدراسیون دوومیدانی ایران و حضور مستمر در مسابقات و کسب عناوین خوب در سطح آسیا بخصوص مسابقات 2017هند و بازی های آسیایی جاکارتا تشکر می کنم.
"سپاستین کو" درخصوص تهیه تجهیزات دوومیدانی برای ایران گفت: قطعا در این زمینه با توجه به تلاشهایی که فدراسیون دارد همکاری لازم را با فدراسیون دوومیدانی خواهیم داشت .
رییس فدراسیون جهانی دوومیدانی در خاتمه خاطر نشان کرد:باتوجه به اینکه فدراسیون دوومیدانی ایران در خصوص تاسیس مرکز پرتاب های غرب آسیا مذاکراتی با "دهلان الحمد" رئیس کنفدراسیون دوومیدانی آسیا داشته و قول مساعدت گرفته است ما نیز با توجه به قدرت ایرانیان در پرتاب ها بخصوص بخش دیسک و وزنه این موضوع را با جدیت دنبال کرده و حمایتهای لازم را در این زمینه خواهیم داشت.

۳ تیر ۱۳۹۸ ۱۷:۱۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.