برگزاری کمیسیون ورزش و محیط زیست

برگزاری کمیسیون ورزش و محیط زیست

سومین نشست کمیسیون ورزش و محیط زیست در سال 98 پیرامون هفته المپیک و برنامه های این کمیته برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک،مهرافزا منوچهری رئیس کمیسیون ورزش و محیط زیست گفت: کمیسیون محیط زیست و ورزش در نظر دارد به مناسبت هفته المپیک با همکاری  سازمان محیط زیست، شهرداری و فدراسیون دوچرخه سواری برنامه ویژه ای در پارک پردیسان برگزار کند.
وی افزود: قسمتی از این برنامه با عنوان زنگ آموزش ویژه کارمندان سازمان محیط زیست است که توسط بهمن پور عضو کمیسیون ورزش و محیط زیست آموزش داده می شود.
همچنین برنامه گسترده ای ویژه دانش آموزان داریم که درخصوص ارزش های المپیک، دوچرخه سواری و بازدید از موزه پارک پردیسان است، ضمن اینکه توسط کارشناسان محیط زیست درباره حیوانات موجود در پارک آموزش هایی ارائه می شود و در پایان توسط شهرداری تهران راجع به پسماند آموزش داده می شود.
در برنامه پارک پردیسان باقرزاده نایب رئیس کمیته ملی المپیک، کیومرث کلانتری رئیس سازمان محیط زیست استان تهران و برخی از مسئولان شهرداری تهران حضور دارند،ضمن اینکه با توجه به همکاری فدراسیون دوچرخه سواری از قمری رئیس این فدراسیون نیز دعوت شده است.
همچنین کمیسیون ورزش و محیط زیست در برنامه روز المپیک و کودکان نیز با آکادمی ملی المپیک نیز همکاری دارد.
بررسی برنامه های ویژه المپیاد دانش آموزی نیز که قرار است با حضور 5 هزار دانش آموز در استان های  گیلان، چهارمحال و بختیاری، اردبیل، سمنان و اصفهان برگزار شود ، برگزاری المپیاد دانش آموزی در سند تحول آموزش و پرورش ثبت شده است و قرار شده تا آموزش های زیست  محیطی و ورزشی زیست محیطی هم به برنامه های این المپیاد اضافه شود.
از مدرسین محیط زیست  و مدرسین آموزش و پرورش دعوت کردیم تا دهم تیرماه در کارگاه  آموزشی شرکت کنند تا آموزش های زیست محیطی و ورزشی زیست محیطی فراگیرند تا به دانش آموزان استان های خود ارائه دهند.

۱ تیر ۱۳۹۸ ۱۶:۱۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.