سوم تیر ماه در پارک پردیسان؛روز ورزش و محیط زیست با شعار قهرمان محیط زیست باشید برگزار میشود

سوم تیر ماه در پارک پردیسان؛روز ورزش و محیط زیست با شعار قهرمان محیط زیست باشید برگزار میشود

در ادوار گذشته این روز در آکادمی ملی المپیک برگزار می شد اما امسال به پیشنهاد مدیر کل آموزش و تربیت محیط بان سازمان محیط زیست، این مراسم در محل پارک پردیسان برگزار شود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، هومن بهمن پور گفت: در ادوار گذشته این روز در آکادمی ملی المپیک برگزار می شد اما امسال به پیشنهاد مدیر کل آموزش و تربیت محیط بان سازمان محیط زیست،  این مراسم در محل پارک پردیسان برگزار شود.
وی در خصوص برنامه های این روز گفت: این برنامه با مشارکت اداره کل حفاظت محیط زیست تهران، شهرداری منطقه دو ، کمیته ملی المپیک و فدراسیون دوچرخه سواری روز دوشنبه سوم تیر ماه از ساعت 9:30 صبح  درمحل سازمان حفاظت محیط زیست برگزار می شود.
هومن بهمن پور با اشاره به شعار امسال این روز گفت: امسال با شعار "قهرمان محیط زیست باشید با نه به کیسه پلاستیکی" به استقبال این روز خواهیم رفت.
او در خصوص علت نام گذاری این روز عنوان کرد: شعار اصلی هر سال که توسط کمیته بین المللی برای این روز نام گذاری می شود "قهرمان محیط زیست باشید" است و با توجه به شعار امسال محیط زیست "نه به کیسه پلاستیک" شعار  "قهرمان محیط زیست باشید با نه به کیسه پلاستیکی" را برای این روز انتخاب کردیم.




۱ تیر ۱۳۹۸ ۰۷:۳۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.