مدال برنز تیمی ایران در مسابقات پینگ پنگ بین المللی بحرین مسجل شد

مرحله مقدماتی مسابقات پینگ پنگ تیمی پوروتور نوجوانان و جوانان در منامه بحرین، با درخشش و صعود تیم‌های ملی کشورمان به مرحله حذفی این مسابقات به پایان رسید.
به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک، در قسمت نوجوانان و در دومین دور بازی‌ها از گروه A، تیم (ب) کشورمان که در دور نخست تیم سوئد را شکست داده بود، در بازی دوم نیز به لطف درخشش "سروش امیری نیا" و "حامد باشت باوی" با نتیجه 3 بر صفر از سد هند (الف) گذشت و با کسب 4 امتیاز به عنوان تیم اول گروه به مرحله دوم راه یافت. تیم سوئد نیز با غلبه بر هند با قرار گرفتن در رده دوم به مرحله بعد راه یافت. تیم ایران(ب) باتوجه به سرگروهی در گروه A، مستقیماً به مرحله نیمه نهایی راه یافت و مدال برنز خود در این مسابقات را مسجل کرد.
در گروه B نیز بازیکنان تیم ایران(الف) خوش درخشیدند و در دورهای دوم و سوم موفق به شکست سنگاپور(الف) و هند (ب) شدند. در دومین دور بازی‌های این گروه، تیم ملی نوجوانان کشورمان با حساب 3 بر یک سنگاپور را شکت داد. در این بازی که حکم فینال گروه را داشت، "پوریا عمرانی" با دو پیروزی در بازی‌های انفرادی و یک برد در مسابقه دو نفره به همراه "متین لطف الله نسبی" موفق به شکست سنگاپور شدند. در این بازی "لطف الله نسبی" برابر "کری تان" شکست خورد تا تنها باخت ایران رقم خورده شود.
در بازی سوم این گروه تیم نوجوانان ایران(الف) با نتیجه 3 بر صفر از سد هند گذشت. در این بازی نیز عمرانی و لطف الله نسبی پیروزی های تیم ایران را رقم زدند.
در پایان این مرحله در گروه دو تیم ملی نوجوانان کشورمان با 6 امتیاز در رده اول قرار گرفت. سنگاپور با 5 امتیاز دوم شد و به همراه ایران به مرحله دوم صعود کرد. تیم های هند با 4 و بحرین با 3 امتیاز رده های بعدی را بدست آوردند.
در مرحله دوم مسابقات نوجوانان، باتوجه به صعود 6 تیم به این مرحله تیم‌های ایران (ب ) و ایران (الف) با کسب رده اول گروه خود مستقیماً به مرحله نیمه نهایی راه یافتند. در مرحله حذفی نوجوانان امروز برنده سنگاپور و یمن با ایران(ب) و برنده قطر و سوئد با ایران (الف) در مرحله نیمه نهایی مسابقه می دهند.
در رده جوانان نیز هر دو تیم کشورمان موفق شدند به مرحله بعد صعود کنند. در گروه A این مسابقات تیم ایران(ب) با درخشش "شاکر شجیراتی" موفق شد با نتیجه 3 بر 2 از سد لوگزامبورگ عبور کند . "شاکر شجیراتی" در این بازی در دو مسابقه انفرادی و یک بازی دونفره به همراه محمد علی روئین تن به پیروزی دست یافت تا نقش اصلی در صعود تیم ایران را ایفا کند. در پایان تیم بلژیک با 4 و ایران (ب) با 3 امتیاز به مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات راه یافتند.
در گروه D و در جای که ملی پوشان ایران(الف) حضور داشتند، آنها در دورهای دوم و سوم نیز با شکست رقبای خود در صدر جدول گروه قرار گرفتند. تیم جوانان کشورمان که در دور اول توانسته بود 3 بر 1 بحرین (ب) را مغلوب کند، در دور دوم مسابقات این گروه "نیما عالمیان" و "علیرضا ملارجبی" موفق شدند 3 بر صفر از سد تیم مشترک اتریش و تایلند عبور کنند و در آخرین بازی این گروه نیز ایران (الف) با نتیجه 3 بر صفر بر قطر پیروز شد تا با کسب 6 امتیاز به عنوان تیم اول گروه خود به مرحله 4/1 نهایی صعود کند. در این گروه قطر با 5 امتیاز دوم شد تا به همراه ایران به مرحله حذفی راه یابد.

۱۳ بهمن ۱۳۸۸ ۱۰:۵۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.