کارگاه آشنایی با آزمون های بیومکانیک ورزش برگزار شد

کارگاه آشنایی با آزمون های بیومکانیک ورزش برگزار شد

 کارگاه آشنایی با آزمون های بیومکانیکی، توسط بخش بیومکانیک و مهندسی ورزش آکادمی ملی المپیک برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، صبح امروز و پس از برگزاری مراسم افتتاحیه ای با حضور دکتر مرتضی بهرامی نژاد مدیر مرکز سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی آکادمی، کارگاه یک روزه آشنایی با آزمون های بیومکانیک ورزش برگزار شد.
دکتر بهرامی نژاد پیش از آغاز این کارگاه، با اعلام اینکه آکادمی برای سال جاری اقدام به طراحی و اجرای کارگاه‌ها و دوره های آموزشی متنوعی برای مربیان و ورزشکاران رشته های مختلف ورزشی و همچنین علاقمندان به حوزه های مختلف علوم ورزشی نموده است گفت: شرکت در این کارگاه برای کسانی که قصد حضور در دوره های پیشرفته مربیگری بدنساز و همچنین دوره های بین المللی آکادمی را دارند، دارای اهمیت خاصی می باشد.
وی افزود: به عنوان مثال کسب گواهی نامه پایان دوره کارگاه امروز از 10 امتیاز پیش نیاز برای ورود به دوره های عالی مربی بدنساز آکادمی برخوردار است.
دکتر بهرامی نژاد در پایان ابراز امیدواری کرد برگزاری کارگاه ذکر شده برای شرکت کنندگان مفید بوده و آکادمی ملی المپیک که به عنوان مرکزی علمی در توسعه ورزش قهرمانی فعالیت می‌کند، بیش از پیش خدمات شایسته ای را به جامعه ورزش ارائه کند.
در ادامه دکتر الهام شیرزاد مدیر بخش بیومکانیک و مهندسی ورزش آکادمی ملی المپیک ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص مباحثی که توسط اساتید این کارگاه به شرکت کنندگان ارائه خواهد شد خطاب به حاضرین گفت: کارگاه امروز تعاملی، مشارکتی و دو طرفه است. در ابتدای افتتاح آکادمی ما شاهد برگزاری تعداد قابل توجهی کارگاه با عناوین مشابه کارگاه امروز بودیم که متأسفانه چند سالی بود رنگ و روی کمتری به خود گرفته بود.
امیدوارم برگزاری نخستین کارگاه سال 98 مرکز سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی آغاز خوبی برای برنامه‌های آموزشی آینده این مرکز باشد.
گفتنی است در کارگاه آشنایی با آزمون های بیومکانیک که با تدریس دکتر الهام شیرزاد مدیر و مهدی چراغی کارشناس بخش بیومکانیک و مهندسی ورزش آکادمی ملی المپیک و مجتبی عشر ستاقی همراه است، شرکت کنندگان با ویژگی‌های بیومکانیکی قدرت و آزمون های تعادل و سفتی در دو بخش تئوری و عملی آشنا می شوند.
شایان ذکر است در پایان کارگاه امروز، به شرکت کنندگان گواهی شرکت در دوره آکادمی ملی المپیک اعطاء خواهد شد.

۲۹ خرداد ۱۳۹۸ ۱۲:۱۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.