دیدار جامعه ورزش با یادگار امام راحل (ره)؛جامعه ورزش و جوانان با تولیت آستان مقدس امام خمینی دیدار کردند

دیدار جامعه ورزش با یادگار امام راحل (ره)؛جامعه ورزش و جوانان با تولیت آستان مقدس امام خمینی دیدار کردند

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ در آستانه سی امین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران،جامعه ورزش و جو‌انان با حضور در حسینیه جماران ضمن دیدار با حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن خمینی با آرمانهای امام راحل (ره) تجدید بیعت کردند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، در این دیدار صمیمی سیدحسن خمینی ابراز داشت: در حوزه ورزش سه بخش مستقل از هم باید بررسی شود و در سه حوزه با امتیازدهی میزان موفقیت ورزش کشور شناخته می شود.
وی با اشاره به پیوند ورزش همگانی و ورزش قهرمانی افزود: ورزش همگانی موجب رونق نشاط جامعه و پایین آمدن نرخ بزه است. در حوزه قهرمانی و در بخش بانوان لباس مشکل ورزشکاران ما حل شد و توفیقاتی بدست آمد. هم سلامت خانواده در جامعه تامین و موجب بالاتر رفتن امتیاز جامعه ورزش هم شد.
سیدحسن خمینی درباره ورزش جانبازان و معلولین گفت: گام بزرگی در این بخش برداشته شده است و ما امروز در برخی رشته ها مثل والیبال نشسته و بسکتبال با ویلچر سرآمد هستیم. این گروه نیاز به توجه بیشتر دارد چون هم موجب بالا رفتن سلامت و هم افزایش منزلت اجتماعی می شود.
وی ادامه داد: در سومین بخش هم میزان آمار در رقابت های بین المللی است. در بعضی رشته ها حتی امیدی به موفقیت در آسیا هم نداشتیم مثل والیبال که حالا افتخارآفرین ظاهر می شویم. قبلا در برخی رشته ها مثل کشتی و تکواندو بی رقیب بودیم اما حالا حریفان قدرتمندی داریم. در ورزش های پایه هم باید بیشتر کار کنیم.
فرزند یادگار امام در مورد فوتبال گفت: به جز این سه حوزه، باید به فوتبال با توجه به همه گیر بودن آن هم توجه شود و ما قهرمانان خوبی داریم.
وی با اشاره به سازمان های مردم نهاد افزود: هیچ جامعه ای بدون سمن ها به موفقیت نخواهد رسید. همه کارها باید در اختیار مردم باشد تا ایرادها بهتر و صادقانه تر دیده شود.
در این مراسم حمایل پهلوانی از طرف جامعه ورزش به سیدحسن خمینی اهدا شد.
همچنین توپ والیبال با امضای همه ملی پوشان این رشته به موزه امام خمینی (ره) اهدا شد.

۱۳ خرداد ۱۳۹۸ ۰۸:۱۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.