برگزاری سی و ششمین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک

برگزاری سی و ششمین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در سی و ششمین نشست هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک  و در حضور خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری، مرجان محمودی نایب رئیس بانوان، محسن سلگی مدیر تیم‌های ملی از محمود پراش مربی تیم ملی استقامت و سمیه یزدانی بانوی تاریخ‌ساز رشته دوچرخه سواری که نخستین مدال دوچرخه سواری بانوان را پس از ۸۰ سال برای کشورمان در مسابقات آسیایی ازبکستان کسب کرد، تجلیل بعمل آورد.
همچنین در این نشست از نجمه خدمتی بانوی تیرانداز کشورمان که موفق شد تا نخستین سهمیه المپیک ۲۰۲۰ را کسب کند، در حضور علی دادگر رئیس فدراسیون تیراندازی تجلیل کردند.
در نشست هیئت اجرایی منتقمی رئیس کمیسیون مارکتینگ و بازاریابی گزارشی درباره جذب حامی مالی برای کاروان اعزامی المپیک ۲۰۲۰ ارائه کرد و گزینه هایی را به هیئت اجرایی معرفی کرد تا اعضای هیئت اجرایی پس از بررسی های لازم این گزینه ها در جلسه بعدی حامی مالی کاروان اعزامی به المپیک ۲۰۲۰ را انتخاب کنند.
همچنین در حاشیه نشست هیئت اجرایی افشین داوری سرپرست فدراسیون والیبال گزارشی در خصوص حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک و سایر رقابت های پیش رو ارائه کرد.

در نشست امروز هیات اجرایی به پاس تلاشها و زحمات روسای فدراسیون های اسکی و دوومیدانی برای رشد و توسعه این دو رشته در عرصه قهرمانی و همگانی از عبدی افتخاری و مجید کیهانی روسای فدراسیونهای فوق  تجلیل و تقدیر بعمل آمد.

۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۵:۱۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.