برگزاری مجمع عمومی سال ۹۶ فدراسیون هندبال

برگزاری مجمع عمومی سال ۹۶ فدراسیون هندبال

مجمع عمومی سال ۹۶ فدراسیون هندبال با حضور داورزنی معاون وزیر ورزش و جوانان در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، فدراسیون هندبال مجمع سال ۹۶ خود را با حضور داورزنی معاون وزیر ورزش و جوانان و روسای هیئت های هندبال استان ها برگزار کرد.
علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال گفت:در مجمع گزارش عملکرد فدراسیون که مربوط به مدیریت قبلی فدراسیون هندبال بود به سمع اعضای مجمع رسید.
گزارش مالی و مشکلات موجود توسط حسابرس، خزانه دار و بازرس مجمع مطرح شد و روءسای هیئت ها نیز به ابهامات و سوالاتی را که داشتند عنوان کردند که به آنها پاسخ داده شد.
وی افزود: گزارشی از اقداماتی را که پس از ورودم به فدراسیون هندبال انجام داده ام را به مجمع ارائه دادم، از جمله انتخاب مربی تیم ملی و تشکیل کمیته استعدادیابی با توجه به اهمیت آن برای ما و همچنین سایر مسائلی که در مدت کوتاه حضورم در حال پیگیری و در حال انجام است،  تغییراتی که در آیین نامه های کمیسیون های فدراسیون صورت گرفته  و تشکیل مصوبات هیئت رئیسه فدراسیون را در مجمع ارائه کردم و در بخش هایی که نیاز بود اختیارات لازم را از اعضای مجمع گرفتیم.
پاکدل گفت: در ادامه مجمع روسای هیئت ها مشکلاتی که داشتند از جمله کمبود سالن که یکی از چالش های اصلی استان ها در بحث امروز بود، چراکه بحث سالن  از اهمیت بالایی برخوردار است و برای پیشرفت هندبال در آسیا برآوردن نیاز های سخت افزاری از جمله سالن است که متاسفانه اکثر استان ها حتی در پایتخت نیز مشکل سالن دارند.
رئیس فدراسیون هندبال ادامه داد: داورزنی معاون وزیر ورزش و جوانان قول مساعدت برای حل مشکل سالن دادند و اظهارکردند در سال جدید از هندبال حمایت بیشتری می کنند و در کنار هندبال خواهند بود و از اعضای مجمع خواستند تا حامی یکدیگر باشند و از بروز حواشی جلوگیری کنند.
پاکدل در پایان اظهار کرد: مجمع عمومی سال ۹۷ فدراسیون هندبال  در خرداد ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۳:۱۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.