​جهت حضور در مسابقات جهانی باکو: اعضای تیم ملی جودو نابینایان و کم بینایان تست دادند

​جهت حضور در مسابقات جهانی باکو: اعضای تیم ملی جودو نابینایان و کم بینایان تست دادند

اردونشینان تیم ملی جودو نابینایان و کم بینایان اعزامی به مسابقات گرند اسلم باکو در آزمونهای آمادگی جسمانی و تست های فنی آکادمی ملی پارالمپیک شرکت کردند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، ورزشکاران اردونشین این تیم که آخرین مرحله از اردوهای آماده سازی خود را پیش از اعزام به مسابقات جهانی از 7 اردیبهشت در سالن جودوی مجموعه ورزشی آزادی پیگیری می کنند، صبح امروز و با حضور در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک در حضور فرهاد معابی مربی تیم ملی تست دادند.
کادرفنی تیم ملی جودو نابینایان و کم بینایان اواخر بهمن ماه 1397 پس از پایان مسابقات جودو قهرمانی کشور اقدام به دعوت از 10 جودوکار برتر این مسابقات برای حضور در اردوهای آماده سازی تیم جهت حضور در مسابقات باکو کرد.
پس از برگزاری سه مرحله اردو و انجام مسابقات انتخابی و درون اردویی، تمرینات این تیم هم اکنون در چهارمین مرحله از اردوها با سه جودوکار در حال پیگیری است. این اردو تا 21 اردیبهشت روز اعزام به باکو ادامه خواهد داشت.
وحید نوری در وزن منهای 90 کیلوگرم، احسان موسی نژاد در وزن 100 کیلوگرم و محمدرضا خیرالله زاده در وزن مثبت 100 کیلوگرم سه جودوکار اعزامی به رقابتهای جهانی می باشند که آزمونهای ذکر شده را زیر نظر دکتر محمدرضا محمودخانی سرپرست آکادمی ملی پارالمپیک انجام دادند.
گفتنی است محمدرضا حاج یوسف زاده که به تازگی سکان هدایت تیم ملی جودو جوانان را بر عهده گرفته است، به عنوان سرمربی و فرهاد معابی به عنوان مربی هدایت این تیم را بر عهده دارند.
مسابقات جودو گرند اسلم باکو طی روزهای 23 و 24 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد و تیم جودوی نابینایان و کم بینایان 21 اردیبهشت جهت حضور در این مسابقات به کشور جمهوری آذربایجان اعزام خواهند شد.
 
 
 

۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۴:۳۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.