بازدید رئیس کمیته ملی المپیک کرواسی از مرکز ملی فوتبال ایران

بازدید رئیس کمیته ملی المپیک کرواسی از مرکز ملی فوتبال ایران

زلاتکو ماتسا به همراه سفیر کرواسی در ایران وهیئت همراهش از مرکز ملی فوتبال و تجهیزات و امکانات فدراسیون فوتبال بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، در ادامه سفر رئیس کمیته ملی المپیک کرواسی به ایران وی ظهر امروز ضمن بازدید از مرکز ملی فوتبال ایران نشستی با شکوری سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال داشت، در این نشست دبیر کل کمیته ملی المپیک،  تومیسلاو گراهوواتس رئیس فدراسیون هندبال کرواسی ، پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی، حمید سلامی مدیر تشریفات کمیته ملی المپیک،دقیقی مشاور عالی رئیس فدراسیون در بخش عمرانی، سعید قاسمی معاونت مرکز ملی فوتبال و محمدرضا ساکت، برانکوو ایوانکویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس و وینکو بگوویچ سرمربی تیم گل گهر سیرجان و دیگر مسئولان فدراسیون و مرکز ملی فوتبال حضور داشتند.
در این نشست پس از پخش کلیپ تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ زلاتکو ماتسا گفت: امکانات فوتبالی ایران را، کشور کرواسی هم ندارد، این کلیپ نشان دهنده قدرت فوتبال ایران است.
وی افزود: بعنوان یک شهروند کرواسی افتخار میکنم که ایران با چنین قدرت فوتبالی به هموطنان ما اعتماد دارند و باعث افتخار است که مربیان کروات دانش خودشان را در اختیار فوتبال ایران قرار می دهند.
ماتسا تاکید کرد: داور شوکر رئیس فدراسیون فوتبال کرواسی تمایل داشت که در این سفر همراه ما باشد اما بدلیل ماموریت موفق نشد، البته پیش از این طی ملاقاتی که با دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک ایران داشت، مقرر شد تا اردوهای مشترک در دو کشور برگزار کنند.
در این نشست رونوشت تفاهم نامه بین فدراسیون فوتبال دو کشور در اختیار نمایندگان قرار گرفت و پس از آن در ضیافت نهار شرکت کردند.

 

محمود عبدالهی

۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۵:۴۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.