بعد از تفاهنامه همکاری دو کمیته ملی المپیک ایران و کرواسی؛فدراسیونهای هندبال ایران و کرواسی هم تفاهنامه امضاءکردند

بعد از تفاهنامه همکاری دو کمیته ملی المپیک ایران و کرواسی؛فدراسیونهای هندبال ایران و کرواسی هم تفاهنامه امضاءکردند

با حضور رئیس کمیته ملی المپیک کرواسی در محل فدراسیون هندبال،رییس فدراسیون ایران و کرواسی تفاهنامه همکاری امضاءکردند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ در ادامه دیدارهای ورزشی رئیس کمیته ملی المپیک کرواسی و هیئت همراهش صبح امروز نشستی در محل فدراسیون هندبال با حضور زلاتکو ماتسا رئیس کمیته ملی المپیک کرواسی، دبیرکل کمیته ملی المپیک کرواسی، تومیسلاو گراهوواتس رئیس فدراسیون هندبال کرواسی ، پیمان فخری رییس مرکز نظارت بر تیم های ملی، حمید سلامی مدیر تشریفات کمیته ملی المپیک، علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال ،محمدرضا رجبی دبیر این فدراسیون، اکبر توکلی عضو فدراسیون جهانی هندبال  و رضوانی رئیس فدراسیون شنا برگزار شد که در ابتدای این نشست علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون ضمن خیر مقدم هندبال گفت: هندبال کرواسی جزء قدرت های برتر دنیاست و سابقه قهرمانی جهان را دارد که امیدوارم با امضاء تفاهم نامه هندبال ایران را به جایگاه خوبی برسانیم و از آنجاییکه امسال مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۰ و رقابت های قهرمانی آسیا و انتخابی جهان که همگی با اهمیت هستند را پیش رو داریم، قطعا تفاهم نامه امروز کمک بزرگی به ما خواهد کرد تا بتوانیم جایگاه خوبی که پیش از این در آسیا داشتیم را به هندبال کشور برگردانیم.
وی تاکید کرد: امضاء تفاهم نامه با فدراسیون هندبال کرواسی برای ما بسیار مهم بود و از دکتر صالحی امیری برای فراهم آوردن این موقعیت بسیار سپاسگزاریم.
در ادامه زلاتکو ماتسا رئیس کمیته ملی المپیک اظهار کرد: برای شفاف سازی تفاهم نامه دو کمیته ملی المپیک کرواسی و ایران لازم است بگویم تلاش دو کشور در همکاری دوجانبه و هم پوشانی یکدیگر در زمینه های مختلف و موردنیاز دو طرف است که چهارچوب آن بر ارتباط هرچه بیشتر فدراسیون های مختلف دو کشور تاکید دارد.
  وی ادامه داد: شاید در هندبال که امروز تفاهم نامه آن امضاء شد بیشتر کرواسی به ایران کمک کند اما در ووشو برعکس است و این ما هستیم که نیاز به کمک ووشوی ایران داریم.
تومیسلاو گراهوواتس رئیس فدراسیون هندبال کرواسی گفت: هندبال کرواسی جز برترین تیم های دنیاست که تلاش ما نیز حفظ این برتری است که با امضاء تفاهم نامه امروز این تلاش را برای ارتقاء جایگاه ایران نیز خواهیم داشت.
وی درباره مفاد تفاهم نامه دو فدراسیون اظهار کرد: آموزش در بخش جوانان ، مربیان داوران ،برگزاری اردوی مشترک، تبادل مربی و هر آنچه که نیاز هندبال ایران باشد اما مشروط بر اینکه از ما بخواهند و در اختیارشان قرار می دهیم.

۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۲:۲۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.