جهت هماهنگی هرچه بیشتر برای حضور کاروان ورزشی ایران در المپیک 2020 برگزار شد؛

نشست هماهنگی مسئولین کمیته ملی المپیک با سفیر ایران در ژاپن

نشست هماهنگی مسئولین کمیته ملی المپیک با سفیر ایران در ژاپن
مسئولین کمیته ملی المپیک جهت هماهنگی هر چه بیشتر برای حضور کاروان ورزشی کشورمان در المپیک 2020 توکیو صبح امروز نشستی را با سفیر ایران در ژاپن برگزار کردند.

حدود پانزده ماه تا بازیهای المپیک 2020 توکیو فرصت باقیست و در همین راستا برنامه ریزی ها برای حضور مقتدرانه کاروان ورزشی کشورمان در این رویداد بزرگ آغاز شده و در حال پیگیری است. به همین منظور مرتضی رحمانی موحد سفیر ایران در ژاپن صبح امروز با حضور در کمیته ملی المپیک با مسئولین این کمیته دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که دکتر صالحی امیری رئیس کمیته، شهنازی دبیر کل، سعیدی خزانه دار، فخری رئیس مرکز نظارت بر تیمهای ملی و اسلامیان مدیر روابط بین الملل نیز حضور داشتند پیرامون مباحثی همچون هماهنگی های حضور هواداران در سالن ها، تهیه بلیط بازیها، اسکان، تغذیه و حمل و نقل و همچنین برنامه ریزی برای اجرای فعالیتهای فرهنگی و هنری در ایام برپایی بازیها برای اعضای کاروان ایرانیان مقیم توکیو بحث و بررسی گردید.

دکتر صالحی امیری با اشاره به سابقه درخشان سفیر ایران در ژاپن اظهار داشت: ایشان جزو مدیران ارشد جمهوری اسلامی ایران و از سفیران با سابقه و کاربلدی است که حضورش در توکیو نقطه قوتی برای حضور کاروان ایران و فعالیتهای پیش رو بشمار می آید. مطمئنم با حضور ایشان مشکل خاصی در هماهنگی ها و برنامه ریزی ها نخواهیم داشت.

رحمانی موحد نیز ضمن تاکید بر همکاری سفارتخانه ایران گفت: خیلی خوشحالم که در زمانی مناسب ترتیب این نشست را دادید تا فرصت لازم برای برنامه ریزی و هماهنگی داتشه باشیم. سفارت ایران در ژاپن با تمام ظرفیت خود آماده سرویس دهی و کمک رسانی به کاروان ورزشی ایران خواهد بود و از هیچ تلاش و کمکی فروگذار نخواهیم کرد.

۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۳:۰۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.