افشارزاده:پیگیر مشکل علی حسینی خواهم بود/اهالی وزنه برداری حرمت ها را حفظ کنند/رضازاده مهره ای نیست که به این راحتی از دستش بدهیم

افشارزاده:پیگیر مشکل علی حسینی خواهم بود/اهالی وزنه برداری حرمت ها را حفظ کنند/رضازاده مهره ای نیست که به این راحتی از دستش بدهیم
دبیر کل کمیته المپیک کشورمان گفت: مسئولین فدراسیون ، کمیته و سازمان همگی در صدد هستند تا مشکل سعید علی حسینی بعنوان استعدادی ارزشمند را حل کنند.

بهرام افشارزاده، دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان  ضمن بیان مطلب فوق افزود:نگاهی به گذشته وزنه برداری و نتایجی که در آن به ثبت رسیده نشان دهنده این موضوع است که هر گاه اهالی این رشته در کنار هم و بدون حب و بغض تلاش و پیگیری نموده اند نتایج درخشانی بدست آمده است و بالعکس هر گاه این خانواده دچار دو دستگی  شده اند وزنه برداری از راه اصلی خود که کسب مدال و افتخار آفرینی است دور شده است.
وی ادامه داد: طی هفته گذشته وزنه برداری دچار حواشی فراوانی شد که هیچ ره آوردی جز نفاق و از دست دادن اتحاد نداشته و ندارد. متاسفانه این مسایل اصلا به نفع این رشته مدال آور نیست و باید هر چه سریعتر اختلافات را کنار گذاشته و برنامه های آینده نگرانه این را فدراسیون را آغاز کرد.
افشارزده به مشکل سعید علی حسینی اشاره کرد و گفت: در توانایی ها و استعداد سعید علی حسینی بعنوان وزنه برداری آینده دار هیچ شکی نیست و همگان از مشکلی که برای وی ایجاد شده ناراحت هستند. حل مشکل او با جار و جنجال امکان پذیر نیست و باید با برنامه ریزی و تعامل این موضوع را پیگیری کرد.
وی در ادامه افزود: بزودی و در اولین فرصتی که فدراسیون جهانی اعلام خواهد کرد به همراه گروهی از کارشناسان با تاماش آیان رئیس فدراسیون بین المللی دیدار خواهیم داشت و آخرین رایزنی ها برای حل مشکل علی حسینی را انجام می دهیم. مسئولین فدراسیون ، کمیته و سازمان همگی مصر هستند تا مشکل سعید علی حسینی بعنوان استعدادی ارزشمند را حل کنند و امیدوارم بتوانیم زمینه افتخار آفرینی مجدد سعید را فراهم کنیم.
رئیس اسبق فدراسیون وزنه برداری با تاکید بر حفظ هرمت تمامی مسئو.لین و قهرمانان اظهار داشت: حسین رضازاده یکی از بزرگان ورزشی ایران است که انصافا افتخارات فراوان و ارزشمندی را برای ورزش ایران بدست آورده و بارها و بارها پرچم مقدس جمهوری اسلامی را در میادین بزرگ بین المللی به اهتزاز در آورده است. حرمت او بعنوان یک اسطوره ورزشی باید حفظ شود و نباید زمینه ای را مهیا کنیم تا بیگانگان و بدخواهان از  وضعیتی که پیش می آید خشنود گردند.
وی ادامه داد: اختلاف نظر در هر مجموعه و سازمان حتی خانواده ای بوده و هست و نمی توان منکر آن شد. اما مجموعه ای موفق خواهد بود که مشکلاتش را در خودش و به دور از هیاهو حل و فصل نماید.
افشارزاده یاد آور شد: در طول دوران حضورم در فدراسیون وزنه برداری زمینه دور هم جمع شدن اهالی این رشته را فراهم ساختم و طوری برنامه ریزی کردم تا همه پیشکسوتان و با تجربه ها بعنوان گروهی مشاور و تصمیم گیرنده و تمامی قهرمانان جوان و مدال آور که دوران قهرمانی خود را پشت سر گذاشته بودند بعنوان بازوان اجرایی در امور برپایی اردوها و تمرینات تیم ملی مشغول بکار شوند. خوشبختانه در طول این دوران نیز افتخاراتی ارزشمند همچون سومی جوانان کشورمان در جهان و  قهرمانی نوجوانان کشورمان در دنیا و بارها کسب عناوین ارزشمند قهرمانی و نایب قهرمانی آسیا بدست آمد.
وی در ادامه افزود: در چند ماه آخر حضورم در فدراسیون که همزمان شد با امور کمیته ملی المپیک، بارها و بارها از مسئولین سازمان تربیت بدنی درخواست کردم سرپرست و جایگزینی برایم انتخاب کنند تا فعالیت های وزنه برداری را به دقت دنبال کند، اما متاسفانه این موضوع محقق نشد.
البته در طول این مدت با توجه به اعتمادی که به کمیته و کادر فنی وجود داشت کارها تنفیذ و پیگیری شد اما باید قبول کنیم که نبود مدیریت واحد و عدم پیگیری دقیق امور از سوی اعضای کمیته مشکلاتی را رقم زد.
دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان در پایان گفت: وزنه برداری برای رسیدن به موقعیت مدال آوری و افتخار آفرینی مجدد فقط و فقط نیاز به همدلی اهالی آن دارد که امیدوارم هر چه سریعتر فراهم گردد. ورزش ایران به افتخار آفرینی این رشته مدال آور نیاز دارد و مطمئنا سازمان تربیت بدنی و کمیته ملی المپیک از این رشته حمایت و پشتیبانی خواهند کرد.

۱۰ بهمن ۱۳۸۸ ۱۰:۱۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.