دیدار معاون وزیرعلوم با دکتر صالحی امیری

دیدار معاون وزیرعلوم با دکتر صالحی امیری

دکتر مجتبی صدیقی معاون وزیر علوم و رییس سازمان امور دانشجویان با دکتر صالحی امیری دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در این دیدار که قراخانلو رییس آکادمی ملی المپیک،شهنازی دبیر کل کمیته،دهخدا رییس فدراسیون دانشجویی،علیزاده،احمدی وصفاری حضور داشتند دکتر صدیقی ضمن ارائه گزارش از فعالیتهای مطلوب فدراسیون دانشجویی و ورزش دانشجویی و توجه به مباحث ورزش همگانی و قهرمانی در دانشگاهها مواردی را در خصوص موفقیت ههای ورزش دانشجویی در یونیورسیاد عنوان داشت.
وی در ادامه ابراز داشت:یکی از موارد مهم در دولت فعلی توجه به افزایش سرانه ورزش دانشجویی و فعال تر شدن انجمن ها بود که بخوبی توانستیم در این زمینه گامهای مهمی برداریم.
سپس دهخدا رییس فدراسیون دانشجویی به ارائه گزارشی از بازیهای یونیورسیاد دانشجویان و چگونگی آماده سازی تیمهای اعزامی به این رقابتها پرداخته و از همکاری مطلوب فدراسیون دانشجویی  ایران با فیرزو و کسب کرسیهای متعدد موادری را مطرح کرد.
دکتر صالحی امیری ضمن خیر مقدم به مدعوین عنوان داشت در حال حاضر 18 کمیسیون مختلف در کمیته فعالیت می کنند که حدود 150 نخبه دانشگاهی در این کمیسیونها فعال هستند و مشکلی برای همکاری با فدراسیون و ورزش دانشجویی وجود ندارد.
وی تصریح کرد:البته تنظیم و عقد تفاهمنامه ورزشی بین وزارت علوم و کمیته ملی المپیک در زمینه ورزشی بخصوص بازیهای المپیک 2020 و بهره مندی از پتانسیل ههی نرم افزاری و سخت افزاری در این زمینه جهت حضور تیمهای ورزشی در بازیهای المپیک موجب تقویت کاروان اعزامی به این بازیهها خواهد شد تا دو طرف بتوانند از امکانات یکدیگر در راستای رشد و عالی ورزش بهره ببرند.

۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۰۸:۵۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.