برگزاری دومین نشست از ششمین دوره پیشرفته مدیریت ورزشی المپیک سولیداریتی

برگزاری دومین نشست از ششمین دوره پیشرفته مدیریت ورزشی المپیک سولیداریتی

دومین نشست از ششمین دوره پیشرفته مدیریت ورزشی از برنامه های سطوح بالای مدیریت ورزشی المپیک سولیداریتی طی دور روز در آکادمی ملی المپیک برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛دومین نشست دوره مذکور که از اسفند ماه 97 آغاز و تا مهر ماه 98 ادامه خواهد داشت با حضور شرکت کنندگانی از میان مسئولین تعدادی از فدراسیون های ورزشی، مدیران ورزشی وزارت خانه های علوم، آموزش و پرورش و ورزش و جوانان با ارائه مطالعات موردی شرکت کننده ها و ارزیابی آنان توسط اساتید دوره، و همچنین تدریس، بحث و تبادل نظر در مباحث تئوری و کارگاه های عملی برگزار گردید.
مطالعات موردی شرکت کننده ها در سازمان های ورزشی خود در این نشست مربوط به سازماندهی و ساختار سازمانی و مباحث تئوری مطرح شده در خصوص برنامه راهبردی، چالش های و تاثیرات آن در سازمان های ورزشی بود.
دوره مذکور با برنامه ریزی و کسب سهمیه توسط مدیر دوره که زیر نظر بخش المپیک سولیداریتی کمیته بین المللی المپیک آموزش دیده است اجرا و توسط اساتید دانشگاهی در علوم مدیریت ورزشی با تجربه بالای مدیریتی یا کارشناسی در سازمان های ورزشی هدایت می شود.
در پایان دوره پس از ارسال کلیه اسناد و مدارک دوره و نیز نتایج مکتوب عملکرد شرکت کننده ها، المپیک سولیداریتی ارزیابی خود را انجام داده و به شرکت کننده هایی که از نظر آنها دوره را در چارچوب های مطرح شده با موفقیت به پایان رسانده اند دیپلم های ویژه پایان دوره با امضاء رئیس کمیته بین المللی المپیک توماس باخ اهداء خواهد نمود.
 

۲۵ فروردین ۱۳۹۸ ۱۵:۳۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.