کاراته کای انگلیسی در تمرینات تیم ملی کاراته ایران

کاراته کای انگلیسی در تمرینات تیم ملی کاراته ایران

توماس جردن کاراته کای جوان انگلیسی که خود را برای حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک آماده می کند، همراه با ملی پوشان تیم ملی کاراته ایران در آکادمی ملی المپیک به تمرین پرداخت.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک، توماس جردن 27 ساله که قهرمانی جهان 2016، نقره world gamesو طلای قهرمانی اروپا 2014 را در کارنامه دارد تنها بازیکنی است که کمیته ملی المپیک انگلیس سرمایه گذاری ویژه ای را برای حضور کاراته این کشور در المپیک 2020 توکیو روی او انجام داده است.
این کاراته کای جوان که همراه سعیت یوچان مربی ترکیه ای الاصلش در اردوی تیم ملی کاراته ایران در آکادمی ملی المپیک به سر می برد، از حضور در ایران و تمرین با اعضای تیم ملی کاراته ابراز خوشحالی کرده و اعلام نموده که تمام تمرکزش بالا بردن رنکینگ المپیکی خود و حضور در تورنمنت پاریس است.
گفتنی است تیم ملی کاراته ایران نخستین مرحله از اردوهای آماده سازی خود در سال جدید را برای حضور در لیگ جهانی کاراته وان مراکش و مسابقات کسب سهمیه المپیک 2020 از 18 فروردین 1398 در آکادمی ملی المپیک آغاز کرده است.
تمرینات این تیم با حضور 12 ورزشکار و زیر نظر شهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته به صورت پیوسته تا روز اعزام به مراکش ادامه خواهد داشت.
شهاب سلطانی، حسین روحانی و سعید حسنی پور به عنوان مربی و سید محمد حسینی مربی بدنساز، هروی را در امر هدایت این تیم همراهی می کنند.
مسابقات لیگ جهانی کاراته وان مراکش طی روزهای 29 فروردین لغایت 1 اردیبهشت سال جاری برگزار خواهد شد.

۲۴ فروردین ۱۳۹۸ ۱۰:۳۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.