دومین نشست از ششمین دوره پیشرفته مدیریت ورزشی (المپیک سولیداریتی) ویژه مدیران سازمان های ورزشی آغاز شد

دومین نشست از ششمین دوره پیشرفته مدیریت ورزشی (المپیک سولیداریتی) ویژه مدیران سازمان های ورزشی آغاز شد

    دومین نشست از ششمین دوره مدیریت ورزشی (المپیک سولیداریتی) با حضور شرکت کنندگان این دوره در آکادمی ملی المپیک آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک، ششمین دوره پیشرفته مدیریت سازمان های ورزشی که یکی از بالاترین سطوح برنامه های مدیریتی المپیک سولیداریتی می باشد پس از برنامه ریزی های انجام گرفته در واحد المپیک سولیداریتی کمیته ملی المپیک و اخذ مجوزهای لازم از بخش المپیک سولیداریتی کمیته بین المللی المپیک، از هشتم اسفندماه 1397 با برگزاری نخستین نشست این دوره در کمیته ملی المپیک آغاز به کار کرد.
دومین نشست این دوره آموزشی هفت ماهه که تا شهریورماه سال جاری ادامه خواهد داشت، صبح امروز و با حضور شرکت کنندگان دوره که از میان مدیران فوقانی و اثر گذار در تصمیم گیری فدراسیون های مطرح المپیکی و آسیایی و همچنین وزارت خانه های ذینفع جنبش المپیک از جلمه وزارت ورزش و جوانان، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و همچنین وزارت آموزش و پرورش می باشند در آکادمی ملی المپیک پیگیری شد.
گفتنی است شرکت کنندگان در دوره مذکور که کاملا بر اساس دستورالعمل های بین المللی IOC برگزار می گردد، علاوه بر حضور در کلاس های دو روزه در هر ماه و شرکت در آزمون های ماهانه، بین هر دو نشست،  جهت تنظیم کیس استادی (مطالعه موردی از سازمان مربوطه برای ارزیابی و بازخورد در ابتدای هر نشست ارائه دارند)، ملزم به برقراری ارتباط مستمر با اساتید دوره می باشند.
مهمترین سرفصل های این دوره آموزشی عبارتند از: مدیریت راهبردی، سازماندهی یک سازمان ورزشی، مدیریت منابع انسانی، مدیریت مالی، بازاریابی و سازماندهی یک رویداد بزرگ ورزشی.
لازم به ذکر است نخستین روز از دومین نشست ششمین دوره مدیریت ورزشی به ارائه کیس استادی های شرکت کنندگان اختصاص داشت که آقایان دکتر سجادی و دکتر آزمون آنها را ارزیابی نمودند و در دومین روز نشست، مباحث تئوری و کارگاه های گروهی در زمینه فرآیند مدیریت راهبردی، شناخت محیطی سازمان ورزشی المپیکی، چشم انداز، ارزشها، مأموریت و اهداف راهبردی هدایت می شود.
به شرکت کنندگانی که کل دوره را با موفقیت به پایان برسانند، از سوی کمیته بین المللی المپیک دیپلم های ویژه ای با امضاء ریاست آن، توماس باخ دریافت خواهند نمود.

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ ۱۵:۰۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.