به منظور حضور در مسابقات آسیایی و جهانی؛اردونشینان تیم ملی کشتی فرنگی جوانان تست دادند

به منظور حضور در مسابقات آسیایی و جهانی؛اردونشینان تیم ملی کشتی فرنگی جوانان تست دادند

دعوت شدگان به اردوهای آماده سازی تیم ملی کشتی فرنگی در رده سنی جوانان، صبح امروز در آزمونهای آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک شرکت کردند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک، پس از پایان مسابقات کشتی قهرمانی کشور در سال 97، از سوی کادرفنی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان بهترین های این رویداد برای حضور در اردوهای تیم دعوت شدند که ضمن برپایی چند مرحله اردوی مقطعی و داخلی، اعضای این تیم در تورنمنت های بین المللی کرواسی و گرجستان حضور یافتند.
در ادامه و پس از پایان این اردوها، 23 کشتی گیر برتر جهت حضور در اردوهای پیوسته این تیم دعوت شدند که صبح امروز و در نخستین روز از آغاز تمرینات خود، در حضور حمید باوفا سرمربی جوان و مشهدی این تیم و به منظور آشنایی مربیان تیم ملی از سطح آمادگی اردونشینان، تست آمادگی جسمانی دادند.
تمرینات آماده سازی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان در دو نوبت صبح و بعد از ظهر که اختصاص به تمرینات بدنسازی و فنی کشتی دارد، در خانه کشتی مجموعه ورزشی آزادی پیگیری می شود.
گفتنی است تیم ملی کشتی فرنگی جوانان با سرمربیگری حمید باوفا در مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی جوانان فنلاند که در سال 2017 برگزار شد، برای نخستین بار در تاریخ کشتی ایران مقام نخست این رویداد بزرگ را کسب نمود. همچنین سال گذشته نیز جوانان این تیم قهرمانی خود را در مسابقات 2018 قهرمانی جهان که به میزبانی اسلواکی برگزار شد تکرار کرده و از عنوان قهرمانی خود دفاع کردند.
لازم به ذکر است علاوه بر باوفا، حسن حسین زاده، مهرداد اسفندیاری، ملک محمد بویری و ایوب عطایی به عنوان مربی و دکتر بهمن میرزایی به کادرفنی کادرفنی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان را تشکیل می دهند.
مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در رده سنی جوانان، تیرماه سال جاری و به میزبانی تایلند برگزار خواهد شد و در ادامه کشتی گیران ملی پوش مسابقات جهانی این رشته ورزشی را که مردادماه در کشور استونی برگزار می شود پیش رو خواهند داشت.

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ ۱۵:۰۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.