دکتر صالحی امیری: باید به پیشکسوتان توجه جدی شود

دکتر صالحی امیری: باید به پیشکسوتان توجه جدی شود

 رئیس کمیته ملی المپیک در نشست صمیمی با پیشکسوتان گفت: هدف از نشست آن بود تا از نزدیک در جریان  مشکلات این عزیزان قرار گیریم.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در نشست صمیمانه با پیشکسوتان ورزش که امروز در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد اظهار کرد: پیشکسوتان عضو خانواده ورزش و ریشه‌های سبز درخت ورزش هستند. نسل جدید اگر در عرصه‌های بین‌المللی می‌درخشد، به خاطر این عزیزان است.
صالحی امیری ادامه داد : در نشست امروز  بیش از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ۲۰۰ نفر از پیشکسوتان در این مکان که متعلق به خودشان است با حضور مسئولان ورزش و روسای فدراسیون‌ها دور هم جمع شدند تا یک دیدار دوستانه داشته باشند.
رئیس کمیته ملی المپیک گفت: باید به مسائل درمانی و معیشتی آن‌ها نیز توجه کنیم، قرار شد مسئله پیشکسوتان در وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و فدراسیون‌ها به صورت جدی دیده شود و نشست امروز فقط یک دیدار معمولی نباشد.
صالحی امیری با اشاره به افزایش مستمری قهرمانان در سال آینده خاطر نشان کرد: میزان مستمری قهرمانان المپین را از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ۲۰۰ به ۵۰۰ هزار تومان افزایش داده‌ایم که سال ۹۸ هم این مبلغ افزایش خواهد یافت. وزارت ورزش نیز برنامه جامعی تعریف کرده تا شاهد تحول توجه به المپین‌ها باشیم.
وی درباره افتتاح موزه ملی ورزش، المپیک و پارالمپیک نیز گفت : قهرمانان کشورمان تا کنون بیش از ۱۰۰ مدال و کاپ را به موزه ملی ورزش اهدا کرده اند که انشاالله در بهار ۹۸ این موزه به صورت رسمی افتتاح خواهد شد .
صالحی امیری تصریح کرد:تیم اجرایی راه اندازی موزه در سه شیفت و به شدت در حال کار است و حتی  یک تیم را  به موزه کمیته بین‌المللی المپیک فرستادیم که توافق شد تعدادی اشیا را به ایران بیاوریم تا هر چه زودتر موزه ملی ورزش افتتاح شود.

۲۱ اسفند ۱۳۹۷ ۱۵:۲۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.