​شهنازی: هدفگذاری دوو میدانی کسب سهمیه کیفی المپیک است

​شهنازی: هدفگذاری دوو میدانی کسب سهمیه کیفی المپیک است
دبیر کل کمیته ملی المپیک درباره جلسه امروز ستاد عالی بازی‌های المپیک و پارالمپیک و سهمیه دو رشته قایقرانی و دوو میدانی صحبت‌هایی مطرح کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ جلسه ستاد عالی بازی های المپیک و پارالمپیک امروز شنبه به منظور بررسی برنامه های دوومیدانی و قایقرانی برگزار شد.
مهندس شهنازی سخنگوی ستاد بازیها اعلام کرد:طبق توضیحاتی که مسئولان فدراسیون دوومیدانی ارائه کردند تمام تلاششان بر این است که سهمیه ها کیفی باشد و نه کمی، چراکه نمیخواهند خدایی ناکرده سهمیه ای کسب شود اما در المپیک نتیجه مورد نظر بدست نیاید.
وی گفت:مسئولان فدراسیون در نظر دارند که در المپیک ابتدا از مرحله مقدماتی صعود کنند و در بهترین شرایط بتوانند به مرحله فینال راه یابند.این توضیحات بصورت کارشناسی و بررسی شده در ستاد بازی ها مطرح شد و اعضای ستاد نیز نقطه نظرات خود را ارائه کردند.در نهایت مقرر شد مسئولان فدراسیون دوومیدانی پس از مسابقات آسیایی و رقابت های جهانی جلسه ای با ستاد بازی های برگزار کنند و نتایج رقابت هایشان بررسی و برای مراحل بعدی تصمیم گیری شود.
وی درباره انتظارات کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان از فدراسیون دوومیدانی گفت: ما در رشته دوومیدانی احتمال مدال آوری احسان حدادی را بیشتر از سایر دوندگان می دانیم، که خوشبختانه فدراسیون با احسان حدادی توافقات خوبی داشته و درحال حاضر در آمریکا با مربی خود تمرین میکند؛ توقع ما از ۴ دوومیدانی کار دیگرمان نیز درواقع ثبت رکورد خوب و قابل قبول است تا بتوانیم به برنامه های مدنظرمان در المپیک برسیم.
سخنگوی ستاد عالی بازی های آسیایی و المپیک افزود:در جلسه امروز سرمربیان رشته های مختلف قایقرانی از جمله کانا و کایاک و .... توضیحاتی را در بخش بانوان و آقایان دادند که باتوجه به توضیحات هدف گیری روی کسب سهمیه المپیک است، زیرا مدال آوری در رشته قایقرانی المپیک بسیار مشکل است.
البته درباره کسب سهمیه قایقرانی توضیحات فنی خوبی را ارائه کردند، که قرار شد با توجه به پیش رو بودن انتخابات این فدراسیون، پس از مشخص شدن مجموعه مدیریتی فدراسیون قایقرانی جلسه ای در اردیبهشت ماه برگزار کنیم تادر آن جلسه بصورت مفصل صحبت کنیم.

۴ اسفند ۱۳۹۷ ۱۵:۲۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.