با حضور رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری؛دوچرخه سواران دعوت شده به اردوی استعدادهای برتر تست دادند

با حضور رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری؛دوچرخه سواران دعوت شده به اردوی استعدادهای برتر تست دادند
دعوت‌شدگان به نخستین اردوی استعدادهای برتر رشته دوچرخه‌سواری پسران با حضور در آکادمی ملی المپیک در آزمون‌های آمادگی جسمانی و تست‌های پزشکی شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک، المپیاد استعدادهای برتر رشته ورزشی دوچرخه‌سواری در بخش پسران، آذرماه 1397 با حضور 105 ورزشکار از 18 استان و به میزبانی استان خراسان رضوی برگزار شد که نفرات برتر این المپیاد صبح امروز و با حضور خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری، دکتر رسول هاشم‌کندی مسئول کمیته استعدادیابی و محسن سلگی مدیر تیم‌های ملی این فدراسیون در آزمون‌های آمادگی جسمانی و تست‌های پزشکی آکادمی ملی المپیک شرکت کردند.
هاشم‌کندی درباره این آزمون‌ها گفت: پس از برگزاری المپیاد استعدادهای برتر و طبق نتایج به دست آمده در این المپیاد و همچنین تجزیه و تحلیل و آنالیز این نتایج توسط کمیته استعدادیابی فدراسیون دوچرخه‌سواری، در نهایت 40 دوچرخه‌سوار منتخب، به نخستین اردوی استعدادیابی رشته دوچرخه‌سواری پسران دعوت شدند که این نفرات در آزمون‌های صبح امروز شرکت کردند.
دکتر رسول هاشم‌کندی افزود: تمرینات آماده‌سازی دعوت‌شدگان این تیم از روز جمعه 28 دی‌ماه آغاز شده است و تا بعد‌از‌ظهر فردا ادامه خواهد داشت. این نفرات روز گذشته در آزمون‌های پاور و آنتروپومتری که در کمپ تیم‌های ملی و در پیست مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد شرکت کردند و پس از آن در کلاس‌های توجیهی دوپینگ و مکمل‌های غذایی که زیر نظر فدراسیون برگزار شد نیز حضور یافتند.
وی در پایان گفت: پس از جمع‌بندی کمیته فنی فدراسیون دوچرخه‌سواری از کلیه آزمون‌های ذکر شده، نفرات برتر برای حضور در دومین مرحله از اردوها مشخص خواهند شد که در طول سال و طبق برنامه‌هایی که توسط کمیته‌فنی فدراسیون به آنها اعلام می‌شود تمرینات خود را زیر نظر مربیان استعدادیاب فدراسیون و در استان‌های خود پیگیری خواهند کرد تا در طول سال آمادگی خود را حفظ کنند.
گفتنی است، سعادتمند مدیرکل دفتر آموزش‌های پایه و استعدایابی وزارت ورزش و جوانان و رحمانیون کارشناس استعدیابی و آموزش وزارت ورزش وجوانان در محل برگزاری تست‌های استعدادهای برتر دوچرخه سواری کشور در آکادمی ملی المپیک حاضر شده و از نزدیک از این آزمون‌ها بازدید کردند.

۳۰ دی ۱۳۹۷ ۰۴:۳۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.