معاون امور بانوان سازمات تربیت بدنی: نگاه دولت دهم به ورزش جنسیتی نیست

معاون امور بانوان سازمان تربیت‌بدنی گفت:با توجه به اینکه بانوان شایستگی خود را به خوبی نشان داده اند، نگاه دولت دهم به ورزش نگاه جنسیتی نبوده و نگاه شایسته‌سالار است.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، مرضیه اکبرآبادی در حاشیه مجمع فدراسیون تیراندازی در قم اظهار ‌داشت: بانوان ورزشکار ما مطابق با ارزش‌های نظام در میادین بین‌المللی، منطقه‌ای و قاره‌ای حضور موفقی داشته‌اند.
اکبرآبادی با اشاره به اینکه در راستای سند چشم‌انداز 20 ساله حرکت می‌کنیم، تصریح کرد: مهم‌ترین اصل در برنامه‌های ما سیاستگذاری صحیح ورزش بانوان در چارچوب ارزش‌های نظام و حرکت در این مسیر، با نگاه به چشم‌انداز در مسیر توسعه است.
وی با تاکید بر توسعه ورزش همگانی و قهرمانی بانوان، گفت: بانوان ما با توجه به میزان دسترسی به امکانات و فضاهای در اختیار، شایستگی خود را نشان داده‌اند و به همین دلیل دولت دهم جمعیت مخاطب زن تربیت بدنی را به عنوان جمعیت هدف قرار داده و تلاش می کند نگاه و برنامه ویژه‌ای برای این مهم داشته باشد.
معاون امور بانوان سازمان تربیت بدنی خاطرنشان کرد: برنامه ما با توجه به توسعه اماکن ورزشی در استان‌ها، محاسبه امکانات موجود، برنامه‌ریزی و بهره‌برداری بهینه از امکانات موجود طراحی شده است.
وی تاکید کرد: حجم بالای علاقمندی به ورزش در بخش بانوان، ضریب بالایی از مخاطبین تربیت بدنی را تشکیل داده است و این گویای توجه مدیران تربیت بدنی در مقاطع مختلف و نیز نگاه ویژه به این جمعیت است.

 

۴ بهمن ۱۳۸۸ ۱۱:۲۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.