سومین دوره بازیهای المپیک جوانان_2018بوینس آیرس؛اشکوریان:از خدا تشکرمی کنم/زوار:در المپیک هر مسابقه یک فینال است

سومین دوره بازیهای المپیک جوانان_2018بوینس آیرس؛اشکوریان:از خدا تشکرمی کنم/زوار:در المپیک هر مسابقه یک فینال است
اگر ناداوریها نبود تکواندو الان در المپیک جوانان بیشتر از دو طلا داشت ولی باز هم خدا رو شکر می کنیم شرمنده مردم نشدیم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛رضا زوار سرمربی تیم ملی تکواندو پسران بعد از طلای اشکوریان گفت:علی هر سه مسابقه اش سنگین و حساس بود، در واقع در المپیک هر بازی حکم فینال را دارد ولی اشکوریان توانست حریفان را مقتدرانه شکست دهد و با شایستگی به مدال طلا دست پیدا کند.
وی ادامه داد:اگر ناداوریها نبود الان ما در تکواندو بیشتر از دو طلا داشتیم در مسابقات روز نخست ضربه صورت مهلا مومن زاده را ندارند و یا حامد هم حقش سکو بود اما خدا را شاکریم که امروز دو مدال ارزشمند طلا در تکواندو کسب کردیم تا انشالله در روزهای بعدی نمایندگان کشورمان در رشته های دیگر خوش بدرخشند و مدال کسب کنند.
زوار ابراز داشت:اشکوریان این مدال را تقدیم پدر و مادرش می کند چون خیلی برای این بازیکن زحمت کشیدند خدا رو شکر می کنیم که مزد زحماتمان را گرفتیم و انشالله فردا هم شانس مدال داریم.
سپس علی اشکوریان مرد طلایی تکواندو کشورمان تصریح کرد:ابتدا از خدا تشکر می کنم،خیلی بمن لطف داشت تا امروز شرمنده مردم مربی و خانواده ام نشوم بخصوص مرربی تیم ملی که خیلی برای آمادگی تیم تلاش کردند و مسئولان فدراسیون.مسابقات تکواندو المپیک از حساسیت بالایی برخوردار بود چون نام المپیک را دارد ولی توانستم به پشتوانه ماهها تمرین این مدال را تقدیم مردم عزیزم کنم.


۱۹ مهر ۱۳۹۷ ۱۱:۰۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.