سومین دوره بازیهای المپیک جوانان-بوینس آیرس؛سبحان بیرانوند: برای افتخار آفرینی کشورم با تمام توان به مصاف حریفان می روم

سومین دوره بازیهای المپیک جوانان-بوینس آیرس؛سبحان بیرانوند: برای افتخار آفرینی کشورم با تمام توان به مصاف حریفان می روم
ملی پوش جوان کشورمان با اشاره به تمرینات بسیار سخت و موفقیت در کسب سهمیه المپیک نوجوانان بوینس آیرس گفت: تمرینات را با انگیزه ای بیشتر ادامه دادم و برای حضور قدرتمند در بوینس آیرس آمادگی خوبی دارم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون قایقرانی؛سبحان بیرانوند ورزشکار تیم ملی اسلالوم - اسپرینت گفت: تمرینات بسیار سختی همراه کتایون اشرف، سیما عروجی و بردیا مهرجو در سرمای زمستان و گرمای تابستان داشتم اما چاره ای جز تحمل این سختی ها نداشتم چون یا باید ادامه می دادم یا بر می گشتم به خانه. مثلا در زمستان که هوا بسیار سرد بود، برای انجام تمرینات اسلالوم و آمادگی برای حضور در بارسلونا مجبور بودیم در آب سرد دریاچه با قایق غلت بزنیم.
وی ادامه داد: زمان اعزام به بارسلونا فرا رسید و با آمادگی خوبی به اسپانیا رفتیم. رقبایی که برای اولین با می دیدم آمادگی بسیار خوبی داشتند و مشخص بود تمرینات خوبی داشته اند، اما من هم تمرینات سختی داشتم و انگیزه ای که تحمل سرمای آب دریاچه را برایم امکان پذیر کرده بود اجازه شکست در رقابت را به من نمی داد. از طرفی شرایط من نسبت به رقیبانم بهتر بود چون من هم در رشته اسلالوم خوب بودم هم در اسپرینت و تعادل خوبی بین این دو قایق داشتم اما بیشتر رقبا تسلط و تعادل کامل در دو رشته را نداشتند.
بیرانوند افزود: بعد از رقابت بسیار سخت و نزدیک با حریفانم موفق به کسب سهمیه حضور در بوینس آیرس شدم و بعد از بازگشت به خانه تمرینات را با انگیزه چند برابر ادامه دادم و از هر پارو و هر لحظه تمرینم بهترین استفاده را می کردم زیرا هر پارو برایم قدمی به سوی موفقیت در بوینس آیرس بود. همه تلاشم را در تمرینات کرده ام و در مسابقه با تمام توان به مصاف حریفان میروم.

 

۹ مهر ۱۳۹۷ ۱۴:۰۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.