ملی پوشان گلف در راه مسابقات قهرمانی آسیا

ملی پوشان گلف در راه مسابقات قهرمانی آسیا

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون گلف؛ حسن کریمیان کاپیتان تیم ملی و قهرمان چندین دوره از مسابقات قهرمانی کشور گلف و علی خزانبیک لژیونر و عضو تیم ملی گلف کشور هفته آینده با دعوت رسمی کنفدراسیون گلف آسیا پاسیفیک راهی سنگاپور خواهند شد.
مسابقات قهرمانی گلف آماتور آسیا که همه ساله در حوزه آسیا و اقیانوسیه برگزار می گردد که از ۶۰ کشور ۲ شرکت کننده بصورت انفرادی در ۴ راند با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. گفتنی است؛ شرکت در دو راند نخست مسابقه برای تمامی گلفبازان اجباری است و حضور ایشان در ۲ راند پایانی منوط به کسب امتیاز لازم جهت قرارگیری در لیست ۶۰ نفره پایانی می باشد.
مسابقات قهرمانی گلف آسیا AAC به میزبانی کشور سنگاپور در جزیره سنتوزا از تاریخ ۲ لغایت ۷ اکتبر ۲۰۱۸ برابر با ۱۰ لغایت ۱۵ مهرماه ۹۷ برگزار می گردد.
خاطرنشان می سازد؛ علی خزانبیک تنها گلفباز ایرانی است که با ثبت امتیازات درخشان، موفق به حضور در ۲ راند پایانی مسابقات قهرمانی آسیا در سال گذشته شده است و بر اساس مقررات AAC حضور در ۴ راند این مسابقات؛ قرارگیری در سامانه رنکینگ جهانی WAGR را بهمراه خواهد داشت. از همین روی علی خزانبیک با قرارگیری در سامانه رنکینگ جهانی گلف بطور خودکار برای حضور در این مسابقات دعوت شده است.
حسن کریمیان، کاپیتان تیم ملی گلف کشور نیز با حضور در بیش از ۶ دوره از این رقابتها بعنوان با سابقه ترین ملی پوش کشور به این رویداد اعزام می‌گردد. وی در مسابقات قهرمانی کشور و نیز در اردوی انتخابی تیم ملی به رتبه نخست دست یافت تا برای بار دیگر به این دوره از مسابقات اعزام گردد.
علاوه بر کریمیان و خزانبیک؛ ابراهیم نوری با ۲ مرتبه حضور، سجاد کرمپور با ۱ مرتبه حضور، محمود جوزی با ۲ مرتبه حضور و بهراد کشت آور با ۱ مرتبه حضور ؛ از دیگر ملی پوشان حاضر در این رویداد از سال ۲۰۱۱ میلادی تا کنون بوده اند.

۱ مهر ۱۳۹۷ ۱۱:۵۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.