شهرداران پارس و لس آنجلس بر توسعه پایدار تاکید کردند

شهرداران پارس و لس آنجلس بر توسعه پایدار تاکید کردند
شهرداران پاریس و لس آنجلس اظهار امیدواری کردند که برگزاری بازیهای المپیک در این دو شهر از نظر توسعه پایدار به وضعیت آب و هوایی کمک کند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ خانم "آن هیدالگو"شهردار پاریس و "اریک گارستی" شهردار لس آنجلس که میزبان بازیهای المپیک و پارالمپیک تابستانی 2024 و 2028 هستند، اعلام کردند که برگزاری این رقابتها از نظر توسعه پایدار به وضعیت آب و هوایی جهان و دیگر تغییرات اقلیمی کمک خواهد کرد.

 این دو که در کنفرانس جهانی تغییرات اقلیمی و آب و هوایی در سان فرانسیسکو سخنرانی داشتند بر لزوم همکاری کشورهای جهان برای جلوگیری از تغییرات اقلیمی تاکید کردند.

خانم هیدالگو در گفتگو با "آننبرگ نیوز" گفت:ما مشترکات زیادی با یکدیگر داریم چرا که پارس و لس آنجلس به عنوان دو میزبان بازیهای المپیک بر اساس توافق آب و هوایی پاریس با هم همراستا هستیم.

 او در ادامه گفت:ما با یکدیگر همکاری می کنیم تا نشان دهیم تا چه اندازه مساله تغییرات اقلیمی برای ما مهم است و این کار را امروز انجام می دهیم نه فردا. ما برای نسل جوان کار می کنیم.

 شهردار لس آنجلس هم گفت:ما بایستی برای حفظ و نگهداری سیاره زمین همکاری های نزدیکی با هم داشته باشیم و این کار را از طریق المپیک به انجام خواهیم رساند. چرا که المپیک تنها ورزش نیست و همه مسائل انسانی را شامل می شود.

۲۴ شهریور ۱۳۹۷ ۱۴:۰۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.